Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onpopulaire Tablet Rooten

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

• E.O. Project
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 03-09 15:48
Ik heb een leertablet gekregen van mijn oom waar ik zo niks mee kan maar waar ik naar mocht kijken en mee mocht uitproberen of ik er iets anders op kreeg zodat ik er wel iets meer kon (met iets bedoel ik iets nuttigs, met youtube videos kijken zou ik al blij zijn). De tablet runt android (ik heb geen idee welke versie want ik ben nog niet in het instellingen menu gekomen, daar zit een wachtwoord op) maar heeft een enorm dichtgebouwde skin zodat je er niks mee kunt. Het wachtwoord voor het instellingen menu kan ik waarschijnlijk nog wel krijgen. Mijn grote vraag hier was, hoe root ik die tablet? Ik heb al een beetje ervaring met rooten, ik heb mijn nexus 5 geroot. Op de tablet kan ik in de bootloader maar hij is nog niet geroot. Omdat ik niks kon vinden behalve automatische progammas die het werk voor je doen als je een populair toestel hebt, aangezien dit geen populair toestel is en al helemaal niet om te rooten dacht ik dat een topic starten misschien wel een goed idee was. Ik hoor graag reacties en natuurlijk ben ik meer dan berijd om iets nieuws bij gebracht te worden :)

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 15:25

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Dit is NOS, niet mobile, je topic staat dus al op de verkeerde plaats. Vervolgens ben je heel vaag, je geeft niet aan welk merk of type het is, doet niet eens moeite om het versienummer te geven en opmaak van je post is ook ver te zoeken.

Alles bij elkaar opgeteld ben je hier erg lui bezig. Samen met het feit dat 't verkeerd staat. sluit ik dit topic. Voor het vervolg kan je beter eerst Het algemeen beleid en dan met name Het algemeen beleid #quickstart.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True