Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPhone of huidige (Android) telefoon en iPod touch

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

• luckremers
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 11:55
Hallo,
Ik heb nu een Android telefoon en ik wil graag Apple
Nu twijfel ik of ik een iPod touch zou kopen en mijn huidige telefoon behoud voor bellen
Of dat ik een (evt. tweedehands) iPhone koop en mijn telefoon weg doe
Bellen doe ik bijna niet minder als 1 x per maand :P
Wat raden jullie mij aan ?

iPhone of iPad reparatie nodig? Kijk bij mijn advertenties!

• ShitHappens
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23-09 11:20
Dus je wilt een iDinges, puur omdat het Apple is?

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:03

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

Koop een iPhone 5c. Is af en toe inde aanbieding voor €333. Die is dan 8 GB dus updates van iOS kin je beter niet over the air doen maar via iTunes.
Die 5c heeft dezelfde toch specs als de normale iPhone 5 die sneller is dan de touch. Zie http://www.everymac.com/s...5-ipod-touch-5th-gen.html

iMac te koop https://tweakers.net/aanbod/2176138/apple-imac-27-inch-32ghz-(mid-2010).html

• luckremers
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 11:55
ShitHappens schreef op maandag 27 april 2015 @ 18:33:
Dus je wilt een iDinges, puur omdat het Apple is?
Nee ik heb altijd een iPhone 4 gehad toen heb ik een motorola moto g gekocht maar ik wil graag weer terug naar ios
Dancing_Animal schreef op maandag 27 april 2015 @ 18:47:
Koop een iPhone 5c. Is af en toe inde aanbieding voor €333. Die is dan 8 GB dus updates van iOS kin je beter niet over the air doen maar via iTunes.
Die 5c heeft dezelfde toch specs als de normale iPhone 5 die sneller is dan de touch. Zie http://www.everymac.com/s...5-ipod-touch-5th-gen.html
Ik vindt de iPhone 5c er een beetje goedkoop uitzien :)

iPhone of iPad reparatie nodig? Kijk bij mijn advertenties!

• brick5492
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 14:49
luckremers schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:53:
[...]

Nee ik heb altijd een iPhone 4 gehad toen heb ik een motorola moto g gekocht maar ik wil graag weer terug naar ios

[...]

Ik vindt de iPhone 5c er een beetje goedkoop uitzien :)
In het echt voelt die 5c toch best luxe aan hoor, vind ik ;)

Een ipod touch 5 zou ik niet doen. Heeft dezelfde processor als de 4s en krijgt dus wss geen iOS updates meer.
Ik zou idd voor de 5c gaan of anders voor een 2ehands 5 of 5s.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hier kunnen we niet veel mee. Als je aankoopadvies voor je volgende mobiel kun je beter in Mobile Aankoopadviesforum terecht. Let daar wel op de eisen die worden gesteld, zoals duidelijk aangeven wat je er mee wilt en wat je budget is. Dit topic gaat vooralsnog dicht.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True