Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWim17
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01-2022
Beste Tweakers.

Hopelijk is dit de juiste plaats voor mijn onderwerp, aangezien mijn vraag meer over de kabels gaat voor de Galaxy S6.
Ik ben namelijk opzoek naar een kabel waarmee ik mijn telefoon kan opladen en tegelijkertijd de audio kan afspelen in mijn auto.

In eerste instantie heb ik het gewoon geprobeerd met de twee kabels die het meest logisch lijken.
- Micro USB to USB (voor opladen via zo'n auto-oplader)
- 3,5 jacket to AUX. (zo'n aux to aux kabel).

Als ik de aux to aux aansluit op mijn autoradio en muziek afspeel werkt dit perfect.
Als ik de micro usb ook nog een aansluit zodat ik tegelijkertijd kan opladen werkt dit ook perfect.

Ga ik echter doen waarvoor de auto gemaakt is, rijden. Dan kan ik niet tegelijkertijd opladen en muziek luisteren via bovenstaande constructie (opladen en aux). Er komt dan een soort ruis door de audio heen. Deze ruis is er dus alleen bij opladen en muziek afspelen tegelijkertijd als de auto rijd.

Rijden en muziek luisteren via Aux gaat dus wel perfect.

Mijn vraag is hoe zorg ik ervoor dat ik ook kan opladen tijdens het muziek luisteren in de auto??

Ik weet dat er voor de Samsung Galaxy S3 bijvoorbeeld ook van die kabels zijn die van micro usb naar USB & audio(aux) gaan. En dat muziek dan via de micro usb afgespeeld kan worden. Dat je dus helemaal niets in de 3,5 poort doet zeg maar. Is dit ook mogelijk bij de Galaxy S6? Of zijn er nog andere opties / kabels?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Wim.

[ Voor 4% gewijzigd door DeWim17 op 27-04-2015 17:03 ]

Beste antwoord (via rens-br op 29-11-2017 13:10)

• rutger3411
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-08 17:59
Ik zou gewoon zo'n kabeltje nemen http://www.dx.com/nl/p/mi...ORoCUMLw_wcB#.VT5-HGS8PGc Werkt prima met een s6

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
bluetooth?

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWim17
Auto(radio) heeft geen bluetooth. Anders was dat idd een simpelere oplossing geweest.
Helaas zal de audio naar mijn auto moeten via aux.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rutger3411
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-08 17:59
Ik zou gewoon zo'n kabeltje nemen http://www.dx.com/nl/p/mi...ORoCUMLw_wcB#.VT5-HGS8PGc Werkt prima met een s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWim17
Ik heb het besteld Rutger. Ben benieuwd of het werkt in de auto.
Bedankt voor info.

[ Voor 34% gewijzigd door DeWim17 op 29-04-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 18:38
Welke usb instelling moet ik daarvoor hebben. Ik heb een s8 aangesloten via usb-c en aux op mijn mazda 6, hij blijft alleen maar op mijn telefoon afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@MarkHero maak even een nieuw topic aan. Dit topic gaat over de S6, daarnaast is het niet toegestaan om oude topics te kapen en te kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 18:38
Dan kan je ze beter afsluiten. En het leek mij logisch dat hij het antwoord had aangezien het dezelfde soort toestellen zijn qua instellingen alleen iets nieuwer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.