Toon posts:

Meeting Dierenpark Emmen, zaterdag 13 juni!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• PowerUp
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21:23
Mede-auteurs:
  • Universal Creations
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Universal Creations

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23:01

Nomad

• Nordlys
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online

Nordlys

• Woutoud
  • Laatst online: 23:06

Woutoud

We zijn aan het werk om na de zomer een mooie meeting op te zetten, zie ook Yero in "Tweakers Fotografie Meeting: Animocheck". Meestal houden we in het voorjaar een algemene meeting waar iedereen weer eens kan bijkletsen en jaloers kan zijn op elkaars gear :P

Ook dit jaar willen we dit gaan doen met een ouderwetse meeting in een dierentuin. Dierenpark Emmen is de meeste tweakers goed bevallen, na 5 jaar willen we hier naartoe terugkeren. Voor de meesten is het wel een eindje reizen. Daar staat tegenover dat het een mooie dierentuin is en weer eens wat anders na Amersfoort en Arnhem.

Zoek je 5 jaar jongere ik in de groepsfoto van 2010

De meeting vindt plaats op zaterdag 13 juni! Meer informatie volgt over het tijdstip en andere praktische zaken. Je kunt je aanmelden via DM.

Aanmeldingen:

+ vtpeters (onder voorbehoud)

Edit:

Anyway, nog een goede week en het is zover, dus wil ik de planning iets meer concretiseren.

We spreken af om 10:30 bij de ingang (wel in de dierentuin, dus achter de entree).
Vervolgens mag iedereen lekker zijn gang gaan en spreken we om 13:00 weer af om even gezamenlijk te lunchen in het Safarirestaurant.
Vervolgens om 16:00 nog even een groepsfoto, altijd leuk :D.
En na de groepsfoto kan je besluiten om nog even samen te eten binnen of buiten het park en hoe laat je dat wilt doen etc.

[Voor 58% gewijzigd door Woutoud op 09-06-2015 15:06]

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:49

mrc4nl

Procrastinatie expert

Emmen, Goh dat is eens een keer wat meer in de buurt voor mij :D

Ik ga pas 18 juli op vakantie. daarvòòr heb ik alle tijd voor een meeting :)

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• Sjekster
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 29-11 16:41
Jaartje te vroeg jongens, nog geen ijsberen! Pass! :+

Kidding. Maar Emmen is voor mij wel een end uit de weg, dus ik denk dat ik deze toch aan me voorbij laat gaan. 3u enkele reis met trein, en dan reken ik de reistijd van en naar het station nog niet eens mee...

220KM rijden is ook niet echt lekker voor mij, helaas.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:00

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Aangemeld, maar kan het kloppen dat het plaatje niet automagisch refresht?
De 6de is tentative bij mij in verband met een verjaardag in de familie

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Nordlys
  • Niet online
BlaTieBla schreef op maandag 27 april 2015 @ 17:33:
Klopt, die moeten we handmatig bijwerken.

• Universal Creations
BlaTieBla schreef op maandag 27 april 2015 @ 17:33:
Nope:
Ik zal geregeld een tussenstand hier posten. De keuzes zijn:

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:18

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Ben niet van de dierentuinen als fotografie onderwerp (heb ook geen echte serieuze telelens), dus sla deze even over. Veel plezier voor diegene die wel gaan natuurlijk :)

Ik heb mijn kaarten op de meeting na de zomer gezet. :9

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

* BlaTieBla heeft ook geen serieuze telelens...
Kwestie van over een hek heen klimmen om een fatsoenlijke foto te maken :+

• 8819
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21-12-2016
Telelens heb ik wel
Maar helaas van Rotterdam is een eind rijden

• Rubencs
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 09-09 20:49
Leuk Emmen, en deze keer niet tergelijk met de TT assen. :)
Ik doe mee, Telelens is geen probleem. })

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:34
30 Mei zou ik kunnen....Heb nu een leuk setje....maar ben wel een newbie vwb fotograferen met een dSLR ;)

W204 '13 ✅

• 8819
Misschien een tip om te carpoolen ??

• Rubencs
  • Laatst online: 09-09 20:49
@suijkerbuijk, PM maar naar mij moet toch langs Rotterdam

• Bean77
  • Laatst online: 26-11 18:33
Sjekster schreef op maandag 27 april 2015 @ 17:07:

Kidding. Maar Emmen is voor mij wel een end uit de weg, dus ik denk dat ik deze toch aan me voorbij laat gaan. 3u enkele reis met trein, en dan reken ik de reistijd van en naar het station nog niet eens mee...

220KM rijden is ook niet echt lekker voor mij, helaas.
Idem voor zijn "buurman" helaas. Hopelijk de volgende meeting wat meer centraler.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• citruspers
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-11 11:35
Leuk, de laatste meet die ik heb bijgewoond is alweer een paar jaar geleden :)

Ik heb de vorige meet me trouwens prima vermaakt met een D2H en een fisheye. Een telelens is echt niet vereist om lol te hebben.

[Voor 45% gewijzigd door citruspers op 27-04-2015 23:26]

I'm a photographer, not a terrorist

• elhopo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 30-11 14:35

elhopo

nemo sine cruce

Scheelt weer een statief zeulen, die zijn meestal niet welkom in een dierentuin.

Hundreds of years from now, it will not matter what my bank account was, the sort of house I lived in, or the kind of car I drove... But the world may be different because I did something so bafflingly crazy that my ruins become a tourist attraction.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

elhopo schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:24:
Scheelt weer een statief zeulen, die zijn meestal niet welkom in een dierentuin.
ik heb m gewoon een keer meegenomen in emmen, zelfs in de krappe vlindertuin.
Maar ik studeer hier toch in emmen, kan kan gerust even langs om na te vragen :P

[Voor 13% gewijzigd door mrc4nl op 28-04-2015 09:49]

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• Jadero
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 29-11 16:17
i'm in, laat ik nou net al die zaterdagen kunnen :)

• Nomad
Statief mag gewoon in de dierentuin hoor, ook in Emmen. Vorige meeting daar, 5 jaar geleden, waren er ook een stuk of wat statieven mee. Zo lang je niet lomp het pad blokkeert is er niets aan de hand.

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

• Mr Pingu
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21:56

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Pfoe dit is wel heel ver weg, denk dat ik deze laat schieten. Misschien als ik nog ergens kan meerijden (Gorinchem/Dordrecht) maar zelfs dan vind ik het wel heel ver, dus ik laat het maar gaan. Volgende keer weer beter.

Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | iPhone 12 Pro Max

• Nomad
Ik hoor enkelen zeggen: "Poe, dat is wel erg ver weg". En hoewel ik zeker niet ontken dat het voor sommigen een eind rijden is, is het ook een perfect moment om dan juist wel te komen. Grote kans dat je kan carpoolen, omdat er best veel Tweakers komen en je anders dit mooie park nooit gaat zien.

We hebben het er achter de schermen uitgebreid over gehad en we vinden unaniem het dierenpark Emmen het mooiste dierenpark van Nederland. En zodoende gaan we na 5 jaar er weer heen :).

Niet alleen is het een ruim park dat overzichtelijk is opgezet, het is ook fotografisch mooi opgezet en met ruim voldoende eet/zit plekjes om lekker bij te kletsen met andere Tweakers.

Dus ja het is uit de buurt, maar dat is ook zijn kracht, het kan daardoor ruimer opgezet worden als park en door te carpoolen kan je er alsnog cheap komen en een mooi park bekijken :)

• 8819
Ik hoorde dat er verbouwing bezig zijn in de dierentuin
Even kijken of je wel bij alle dieren kan komen

• Nordlys
  • Niet online
Nomad schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:15:
Ik hoor enkelen zeggen: "Poe, dat is wel erg ver weg". En hoewel ik zeker niet ontken dat het voor sommigen een eind rijden is, is het ook een perfect moment om dan juist wel te komen. Grote kans dat je kan carpoolen, omdat er best veel Tweakers komen en je anders dit mooie park nooit gaat zien.
Bovendien, relativeer even naar andere landen en bekijk het argument dan nog eens. Voor de meesten is het max. 2-3 uur rijden, doe dat carpoolend en het valt reuze mee in kosten en je kunt leuk bijkletsen met andere Tweakers. Wees blij dat je niet in landen als Australië of de US woont ;)

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

En anders zijn er altijd nog onofficiële meetings.

• Ample Energy
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 29-10 19:25
Ouch, dat gaat aardig snel naar de 2 x 4 uur en een treinkaartje kost ook 50 euro. Ik ga er over nadenken. Als Emmen zelf ook bezienswaardig is is een overnachting misschien wel een leuk idee.
Nordlys schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:25:
Wees blij dat je niet in landen als Australië of de US woont ;)
Een heel groot deel van de mensen daar blijven hun hele leven in hetzelfde gebied. Alleen voor vakanties willen ze nog wel naar een andere staat reizen. En ze hebben daar binnenlandse vluchten die bijna niks kosten. Een Amerikaan gaat echt niet van west naar oost met de auto :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik zou twee a drie personen vanaf (NS station) Driebergen-Zeist (of nabije omgeving) mee kunnen nemen.

[Voor 11% gewijzigd door BlaTieBla op 28-04-2015 13:19]

• Nomad
Als je met OV gaat, dan is het treinstation bij Beilen wel heerlijk om vanaf opgehaald te worden. Dan hoef je niet met de bus e.d. En er gaat elk half uur een trein heen, dus goed bereikbaar. Genoeg mensen zullen er ongeveer langsrijden met de auto onderweg naar Emmen, dus oppikken kan vast :)

• Nordlys
  • Niet online
Ample Energy schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:09:
Ouch, dat gaat aardig snel naar de 2 x 4 uur en een treinkaartje kost ook 50 euro.
Bij de NS voordeelwinkel of via Kruidvat/Blokker/enz. kun je voor 13-18 euro een dagkaart krijgen.

• Tosemime
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:56
Leuk idee! Ben heel vaak in dierenpark Emmen geweest, blijft een mooie dierentuin. Doordat ze binnenkort verhuizen naar een compleet nieuw dierenpark wordt het oude park niet meer helemaal onderhouden, maar veel last heb je daar niet van. Ik zal eens kijken of ik mee kan :)

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 00:09

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Als het op een dag gepland wordt dat ik kan, dan wil ik met alle liefde wat mensen oppikken onderweg en vanuit Den Bosch valt er een aardig stuk van Nederland op de route :+

Dus zoals Nomad al zei: als de vervoerskwestie je enige reden is om te twijfelen: gewoon aanmelden, veel kans is er wel wat te regelen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Ample Energy
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 29-10 19:25
http://www.spoordeelwinke...t/dagretour-lunch-laplace
18 euro voor een dagretour van 1 mei t/m 30 juni.
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/avondretour
Avondretour (vanaf half 7) voor 5 euro. Geldig t/m 31 mei.

De moeite waard om in de gaten te houden dus.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Arm1n
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 29-11 16:26

Arm1n

Zeven over half twee

Nordlys schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:39:
[...]

Bij de NS voordeelwinkel of via Kruidvat/Blokker/enz. kun je voor 13-18 euro een dagkaart krijgen.
Met genoeg mensen is een NS groepsticket nog voordeliger (€7 pp bij 10 man).

Leuk initiatief, ik zal kijken of en op welke data ik kan.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• Ralph Smeets
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 29-11 17:00

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Ik heb me opgegeven voor de 23ste Mei. Indien mijn ex dan niet de auto nodig heeft, heb ik plek in de auto vanuit Hoevelaken/Amersfoort en anders kom ik ook met het OV.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• citruspers
BlaTieBla schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:19:
Ik zou twee a drie personen vanaf (NS station) Driebergen-Zeist (of nabije omgeving) mee kunnen nemen.
Hou ik me voor aanbevolen! Woon zelf in Utrecht maar kan best even de bus pakken :)

• Jadero
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 29-11 16:17
Ik kom uit de richting Gouda, voor de liefhebbers.

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-11 21:38

Deathchant

Don't intend. Do!

Nomad schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:15:
Je weet waar ik vandaan kom en dat ik er bijna altijd bij ben en dat ik dit dierenpark ook al gezien heb ;)

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO
Te koop: Canon 10-22

• Ralph Smeets
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 29-11 17:00

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Is trouwens ook een mooi dierenpark daar bij je in de buurt ;)

En tot vorig jaar midden november woonde ik pas echt ver weg, vanuit Maastricht gezien nog eens 800 km richting zuiden. Dus vanuit Amersfoort naar whatever in Nederland is voor mij redelijk kortbij ;)

[Voor 62% gewijzigd door Ralph Smeets op 28-04-2015 16:11]

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• hypz
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 29-11 12:18
Emmen is wel heeel dichtbij (ik woon in Emmen), en heb ook nog eens een abonnement op de dierentuin. Ik denk dat ik wel kom, dan komt mijn dochtertje van bijna 4 wel mee waarschijnlijk dus zal misschien niet de hele dag erbij blijven, maar lijkt me wel leuk even wat tweakers te ontmoeten irl, ondaks dat ik afgelopen jaar niet zo actief meer geweest ben hier.

Verder heb ik niet zoveel te zoeken bij de dieren met m'n x100s misschien maar voor de gezelligheid :)

• Sjekster
Nordlys schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:25:
[...]

Bovendien, relativeer even naar andere landen en bekijk het argument dan nog eens. Voor de meesten is het max. 2-3 uur rijden, doe dat carpoolend en het valt reuze mee in kosten en je kunt leuk bijkletsen met andere Tweakers. Wees blij dat je niet in landen als Australië of de US woont ;)
Ik snap je punt, maar dat verandert nog steeds niets aan het feit dat ik nog steeds 2x 3.5u moet reizen ;).

Dat zie ik voor een uitje met "vreemden" (hoe aardig ook :> ) gewoon even niet zitten. Volgende keer beter! :)

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-11 21:38

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik sta aan de rand en ik zie er nu nog even jong uit :D :D
Volgens mij moet ik iets meer van de randen wegblijven volgende keer sheesh :P

Voor mij is het 320km enkel en dik 3 uur met de auto, ook over de Duitse autobahn. Met de bus+ trein is het 4 uur en 48 minuten kortste reistijd. Dus ook ik moet helaas dit jaar overslaan.

Veel plezier allen!

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO
Te koop: Canon 10-22

• Promax GTX
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 01-08 20:52
Ik woon op steenworp afstand van Emmen, maar helaas moet ik op zaterdag werken dus kan ik er helaas niet bij zijn :(

• Bundin
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Leuk initiatief, als nieuwkomer in het Foto & Video forum zou ik er graag bijgeweest zijn om gezichten achter de posts te zien, maar dit is een beetje te kort dag. Daarnaast zijn er allemaal inconsiderate vrienden die trouwen op zaterdagen in mei en juni :| Deze sla ik noodgedwongen over, misschien tot de volgende :)

[Voor 6% gewijzigd door Bundin op 28-04-2015 21:30]

I like bacon!

• Tim_bots
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 27-10 13:11
Ondanks het een eind weg is voor mij (omgeving Breda) heb ik me ook aangemeld. Vorig jaar kon ik er niet bij zijn maar het jaar daarvoor was het gezellig.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 156876
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online
Indien het op een van de dagen valt waarop ik kan (alle behalve 23 mei) ben ik weer aanwezig! Met 3 plekjes vrij vanaf Arnhem. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomad
Modbreak:Het gaat zaterdag 13 juni worden! Daar zijn de meeste inschrijvingen voor en het geeft de meeste tijd voor nog eventueel komende inschrijvingen.

Zet het alvast in je agenda, dan kan je het ook niet meer vergeten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Nomad schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:43:

Het gaat zaterdag 13 juni worden! Daar zijn de meeste inschrijvingen voor en het geeft de meeste tijd voor nog eventueel komende inschrijvingen.
23 mei heeft evenveel hoor :Y

[Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 04-05-2015 12:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomad
mrc4nl schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:45:
[...]

23 mei heeft evenveel hoor :Y
Nope. Het plaatje in de TS is nog niet geupdate, maar klik maar op de doodle en dan zie je dat er 14 vs 13 inschrijvingen zijn voor die data.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ow dat had ik nog niet gezien, wel dat op 13 juni alle F&V mods er zullen zijn, dit zal de eerste keer zijn met woutoud als mod.
ik heb in voorgaande edities woutoud uberhaubt niet gezien?
En Paul/UC zie ik niet in de lijst?

[Voor 10% gewijzigd door mrc4nl op 04-05-2015 12:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomad
mrc4nl schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:53:
Ow dat had ik nog niet gezien, wel dat op 13 juni alle F&V mods er zullen zijn, dit zal de eerste keer zijn met woutoud als mod.
ik heb in voorgaande edities woutoud uberhaubt niet gezien?
Als goed is zijn we dan inderdaad compleet. Ja, Woutoud zal zich voor het eerst publiekelijk tonen, dat vind hij nog wat eng, en daglicht is die ook nog niet zo gewend, dus go easy on him.
Hij is te herkennen aan de witte huid wat geheel zonder pigment is, zijn rode ogen en je vind hem vooral in de schaduw denk ik.

Maar, hij is wel liev :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22:35
Nomad schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:57:
Hij is te herkennen aan de witte huid wat geheel zonder pigment is, zijn rode ogen en je vind hem vooral in de schaduw denk ik.
*O* Dan hoef ik iig mijn witbalanskaart niet mee te nemen.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Universal Creations
mrc4nl schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:53:
En Paul/UC zie ik niet in de lijst?
UC weet ook nog niet of hij komt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Woutoud

Woutoud

Advocatus ineptias

Topicstarter
Nomad heeft bijna gelijk, ik ben alleen niet lief.
En ik heb praktisch maar één officiële meet gemist, dus dat doe ik best netjes. :P

Woutoud.com | Postpone judgement. | Free Speech Online |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Nomad schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:43:
Modbreak:Het gaat zaterdag 13 juni worden! Daar zijn de meeste inschrijvingen voor en het geeft de meeste tijd voor nog eventueel komende inschrijvingen.

Zet het alvast in je agenda, dan kan je het ook niet meer vergeten :)
Bummer :-(

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Universal Creations
Idd jammer, want volgens mij heb ik je bij zo'n beetje alle "officiele" meetings de afgelopen jaren wel gezien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 00:12

the mod man

iets van beeldmaker

Ziet dit topic nu pas. Kijkt Nomad aan voor carpool :) Mits ik de 13de niet een opdracht krijg.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Kak, en andere woorden. 13 juni is Pinkpop..... Kak, kak en nog eens kak. (pardon my french).
* BlaTieBla moet afhaken voor de 13de (moi dacht dat het dit jaar gewoon weer met pinksteren was.....) 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomad
the mod man schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:30:
Ziet dit topic nu pas. Kijkt Nomad aan voor carpool :) Mits ik de 13de niet een opdracht krijg.
ah ja perfect, als ik met je mee kan rijden zou mooi zijn :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19:21
Nomad schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:03:
[...]

_/-\o_

Helaas moet ik de 13e verstek laten gaan, eigen toernooi is dat weekend ook. ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Woutoud

Woutoud

Advocatus ineptias

Topicstarter
Nomad schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:03:
[...]

En daar sluit ik me dan graag bij aan natuurlijk! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:32

Pixeltje

Woo-woohoo!

Leuk! Ik ga graag mee! Ik ben de 13e vrij dus bij deze wil ik me graag aanmelden (heb 't linkje gebruikt, was dat genoeg?).
Ik kom uit omgeving Gouda, Utrecht of Almere en heb ruime in de auto voor twee personen. Tis een kleine auto dus daarna is 't ding ook wel vol ;)

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PowerUp
  • Laatst online: 21:23
Pixeltje schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:00:
Leuk! Ik ga graag mee! Ik ben de 13e vrij dus bij deze wil ik me graag aanmelden (heb 't linkje gebruikt, was dat genoeg?).
[...]
Jup, dat is genoeg :)

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

BBQ / reünie met collega's in Frankfurt is verplaatst dus ik kan er toch bij zijn *O*

• elhopo

elhopo

nemo sine cruce

Maakt het op zich nog uit als ik iemand extra meeneem? Ik ga vaak met mijn broer fotograferen, dan kunnen we de kosten van het vervoer nog wat delen.

Hundreds of years from now, it will not matter what my bank account was, the sort of house I lived in, or the kind of car I drove... But the world may be different because I did something so bafflingly crazy that my ruins become a tourist attraction.

• Nordlys
  • Niet online
Uiteraard geen probleem :)

• Nomad
Ja uiteraard mag de broer mee :) en super Frank dat je toch kan komen!

• DaviddeVogel
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07-09 21:54
Voor degenen die hun bankzaken regelen bij de ING: Tot 20 mei kun je in de rentepuntenwinkel een toegangskaartje kopen voor Dierenpark Emmen voor € 11,50. Scheelt je toch weer mooi € 11,50 op de officiële toegangsprijs. :)

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Voor degenen die nog vervoer zoeken: ik kom dus vanuit Den Bosch en heb plek voor 3 passagiers, dus laat maar wat horen als je ergens op de route wilt worden opgepikt (of naar Den Bosch kan komen om vanaf daar mee te rijden). Brandstofkosten betaalt de baas.

Edit: eerste tweede passagier heeft zich gemeld, dus nog 1 plek over.

Die ene plek is overigens ook geclaimd, maar door iemand die zelf ook vervoer heeft, dus ik houd die nog even bespreekbaar voor iemand die wat lastiger zelf iets kan regelen.

[Voor 34% gewijzigd door Orion84 op 15-05-2015 12:38]

• arnold_m
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09-11 08:59
Ik heb net een kruidvat-dagkaart trein besteld voor €13,99, dus de reis naar Emmen is geen probleem meer.

flickr

• Nomad
Orion84 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:01:
Voor degenen die nog vervoer zoeken: ik kom dus vanuit Den Bosch en heb plek voor 3 passagiers, dus laat maar wat horen als je ergens op de route wilt worden opgepikt (of naar Den Bosch kan komen om vanaf daar mee te rijden). Brandstofkosten betaalt de baas.

Edit: eerste passagier heeft zich gemeld, dus nog 2 plekken over.
Ik heb je in de doodle nog even gezet op "ja".

17 mensen momenteel al :), gezellig groepje!

• Orion84

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Thanks, kreeg dat zo snel zelf niet aangepast.

• mennovanw
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 27-11 12:02

mennovanw

Canon? You can!

Goed initiatief weer! Ik zag op de foto in de TS mijn 5-jaar geleden langharige knar staan >:)

Ik moet nog even kijken of 13 juni gaat lukken - maar ik wel best gaan (al is het een kleertig eind vanuit Rotterdam) mits mogelijk. Als ik ga heb ik de leasebak en nog 1 (of misschien 2) plekjes vrij..

Nu volgt een opmerking die ik volgens mij voor alle meets waar ik aanwezig was heb gemaakt: zorg dat de aansprakelijkheidrisicoverzekering geregeld is! Geen verzekering = geen spullen van mij op den camera! Ik verwijt niemand enige onzorgvuldigheid met voorbedachte rade maar een ongeluk zit in een klein hoekje ;)

[Voor 4% gewijzigd door Woutoud op 15-05-2015 10:02. Reden: Caps]

EF: 11-24L, 17-TSE, 35LII, 50L F1.0, 50 Planar, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 16, 24-70L, 100L, 100-500L
Voigt: 15, 20, 35, 40, 50, 90
Een hele berg klassiek Canon spul in alle mounts

• elhopo

elhopo

nemo sine cruce

Hmm, mijn broer gaat toch helaas niet mee. Anyway, komt er iemand langs Harderwijk of omgeving waar ik bij mee kan rijden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• citruspers
mennovanw schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:40:
Goed initiatief weer! Ik zag op de foto in de TS mijn 5-jaar geleden langharige knar staan >:)

Ik moet nog even kijken of 13 juni gaat lukken - maar ik wel best gaan (al is het een kleertig eind vanuit Rotterdam) mits mogelijk. Als ik ga heb ik de leasebak en nog 1 (of misschien 2) plekjes vrij..

Nu volgt een opmerking die ik volgens mij voor alle meets waar ik aanwezig was heb gemaakt: zorg dat de aansprakelijkheidrisicoverzekering geregeld is! Geen verzekering = geen spullen van mij op den camera! Ik verwijt niemand enige onzorgvuldigheid met voorbedachte rade maar een ongeluk zit in een klein hoekje ;)
Die weet ik nog!

"Als je mijn spullen aanraakt zonder een WA verzekering dagvaard ik je sneller dan je Oeloeloe kan zeggen!" :+

[Voor 3% gewijzigd door Woutoud op 15-05-2015 10:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjekster
Pfft, wie wil al die manuele zooi nu op z'n camera anywaaaaay! :+

*Oud Antiek valt niet onder mijn aansprakelijkheidsverzekering*

[Voor 36% gewijzigd door Sjekster op 15-05-2015 10:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Manuele zooi. :N

Manueel is voor de elite, kijk maar naar de prijzen van voigtlander, leica, en zeiss (otus) :Y

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:34
Ik kan dus niet...op 13 Juni..... ;(

W204 '13 ✅

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 14-03 14:34
Helaas ben ik dan op vakantie Malaysia. :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mennovanw
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 27-11 12:02

mennovanw

Canon? You can!

citruspers schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:43:
Die weet ik nog!

"Als je mijn spullen aanraakt zonder een WA verzekering dagvaard ik je sneller dan je Oeloeloe kan zeggen!" :+
Hehe die boodschap is inhoudelijk niet verandert :P
Sjekster schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:25:
Pfft, wie wil al die manuele zooi nu op z'n camera anywaaaaay! :+

*Oud Antiek valt niet onder mijn aansprakelijkheidsverzekering*
Alles valt te waarderen qua prijs ;)

Maar zoals je weet (en kan zien) heb ik ook nog wel wat Canon EF L-spul liggen - wat ik eigenlijk van plan was om mee te nemen in plaats van de Canon-tijdreis 8)

EF: 11-24L, 17-TSE, 35LII, 50L F1.0, 50 Planar, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 16, 24-70L, 100L, 100-500L
Voigt: 15, 20, 35, 40, 50, 90
Een hele berg klassiek Canon spul in alle mounts

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomad
* Nomad heeft net een kaartje gekocht via de ING rentepuntenwinkel. Bedacht me dat dat voor de 20e moest, dus voor de mensen die ook ING hebben, bij deze een reminder niet te lang meer te wachten :)

• rosje77
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 29-11 21:57
5 Jaar geleden aanwezig. Deze keer gaat niet lukken wegens werk.

• inquestos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:20
Deze laat ik helaas aan me voorbij gaan. Ik ben niet zo van de dierentuin, en dan is treinticket + entreekaartje toch wat prijzig (>€50), en ver reizen (6 uur)

Loop ik natuurlijk wel de meet&greet met de nieuwe aanwinst van het moderator team mis :(

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

inquestos schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:37:
Deze laat ik helaas aan me voorbij gaan. Ik ben niet zo van de dierentuin, en dan is treinticket + entreekaartje toch wat prijzig (>€50), en ver reizen (6 uur)

Loop ik natuurlijk wel de meet&greet met de nieuwe aanwinst van het moderator team mis :(
Herfstwandeling-meeting komt dit najaar, daar zal ik voor zorgen. Je bent alvast uitgenodigd :Y)
of woutoud dan ook komt zou ik niet weten.

• inquestos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:20
Misschien kan je een handtekening regelen.

Ik dacht dat er ook nog een groter opgezette meet aankwam, dat is deze niet toch?

edit: maar benieuwd naar je herfstmeeting, vorige was iig geslaagd wat mij betreft. Maar dat kwam natuurlijk ook deels door mijn mooie fietsbroek.

[Voor 36% gewijzigd door inquestos op 21-05-2015 21:49]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Woutoud

Woutoud

Advocatus ineptias

Topicstarter
Dat is deze niet inderdaad, het officiële Tweakers-event volgt later dit jaar. :)

offtopic:
En die handtekening is wel te regelen hoor! :>

• Nomad
Woutoud schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:48:
Dat is deze niet inderdaad, het officiële Tweakers-event volgt later dit jaar. :)

offtopic:
En die handtekening is wel te regelen hoor! :>
Handtekeningen alleen op konten en borsten van vrouwen toch?

• Woutoud

Woutoud

Advocatus ineptias

Topicstarter
Die lopen wel rond in Emmen neem ik aan.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Moet ik morgen vrouwvolk werven ofzo? :>

Bij de opleiding pabo bij stenden moet toch wel wat te vinden zijn.

edit,ik studeer in emmen btw

[Voor 13% gewijzigd door mrc4nl op 21-05-2015 23:46]

• Universal Creations
Als er al aanhang mee durfde te komen, kunnen we dat nu helemaal wel vergeten...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Laatst online: 22:25

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Aanhang neemt zelf een viltstift mee! :+

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Universal Creations
Ventieldopje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:12:
Aanhang neemt zelf een viltstift mee! :+
Haha, zij is volgens mij ook wel wat gewend en staat haar "mannetje" wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Laatst online: 22:25

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Ik vrees dat ze inderdaad eerder achter mensen aan zal rennen met die viltstift dan dat mensen die gebruiken om handtekeningen op haar te zetten :+

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjekster
Universal Creations schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:13:
[...]

Haha, zij is volgens mij ook wel wat gewend en staat haar "mannetje" wel.
camera nerds zijn dan ook totaal ongevaarlijk :+. Niks om bang van te zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaviddeVogel
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07-09 21:54
Voor wie met korting een kaartje wil kopen (+ patat en snack): http://www.actievandedag....15-dierenpark-emmen-snack

Actie is tot 15 juni geldig, dus je kunt ook op het laatste moment nog beslissen.

[Voor 19% gewijzigd door DaviddeVogel op 26-05-2015 08:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Universal Creations
Volgens mij is dat gewoon 2x dezelfde actie ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 28-11 14:44

Yero

Reviewer
De normale prijs is 22 euro toch? Oftewel, met patat en snack is een stuk goedkoper. Gewoon doen dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomad
Universal Creations schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:31:
Volgens mij is dat gewoon 2x dezelfde actie ;)
Had de browser van gisteren nog open staan en zijn laatste post gemist. Had hem niet gezien :).
Is inderdaad dezelfde actie, kwam hem per toeval tegen.

Maar een mooie actie, van 22 euro naar zeg 13 euro (en 3,50 voor patatje met snack is dan ook al niet duur)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Woutoud

Woutoud

Advocatus ineptias

Topicstarter
Ik was vergeten gebruik te maken van de ING rentepunten, dus nu deze maar even besteld. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 20:43

Makkelijk

Ik zie het nut ook niet

Ik heb in FG de afgelopen 2 jaar vooral gelurkt wegens verminderde fotografische activiteit. Dit topic viel me al een tijdje op omdat ik er 5 jaar geleden bij was en ik sindsdien eigenlijk maar weinig in dierentuinen ben geweest :'(. Ik vond het toen erg tof, vooral omdat je allemaal hetzelfde komt doen en je vrouw niet klaagt als je te lang bezig bent om je 20 centimeter 200 millimeter op een poes tijger te richten ;). Heb het afgelopen weekend een heel tof fotografieweekend gehad en ben weer gemotiveerd geraakt, dus hier wil ik eigenlijk ook wel bij gaan zijn. Als ik het definitief weet dan zal ik me aanmelden :).

Wielrenner; Mountainbiker; Softwarebouwer; Kaasvreter; Franziskanerdrinker.
..und Snowboard und Schnee <3

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee