Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS] Internetten op TV via Chromecast en Google Chrome?

Pagina: 1
Acties:

• babbi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17:07
Ik vraag mijn eigen af of je via Google Chrome kan internetten op je tv via de Chromecast maar dan met gebruik van je Iphone of Ipad.
Bij de App van Chrome zie ik niet de bekende wifi boogjes zeg maar wat Youtube en andere wel heeft.

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16:28

Hoedje

Moderator Apple Talk
Ik heb je titel iets beschrijvender gemaakt: [iOS] Internetten op TV via Chromecast en Google Chrome?. Zo kunnen andere Tweakers (hopelijk ook iemand met een antwoord), je topic ook gemakkelijk vinden :)

• babbi
Klasse bedankt!

• herofruit
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 11:34
Helaas, iOS heeft geen native ondersteuning voor Chromecast alsmede geen Chromecast ondersteuning vanuit de iOS Chrome app.

Vanaf een Android kan dit beide wel. Dit komt (hoogstwaarschijnlijk) door de concurrentie tussen Apple en Google. Met de AppleTV (de tegenhanger van de Chromecast) heb je wel de mogelijkheid om het beeld van je iOS device te 'mirroren/streamen' naar je TV.

Ter volledigheid, je kunt wel vanaf je desktop/laptop vanuit de Chrome browser naar je Chromecast streamen, maar dat is niet je vraag :)

4800wp zuid - pvoutput.org

• babbi
Met Android wel maar wat gebruik je dan?

• KevinJ
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01-04 22:33
Apple TV

PSN: MercyfulF8_HD // XBL: MercyfulF8 HD

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True