Ik heb na veel lezen een nieuwe AGP kaart gekocht het is een Powercolor Geforce 2 mx 200 met TV-out geworden.
Ik had eerst een Daimond viper 770 TNT2 en haalde in 3d mark bijvoorbeeld een score van ongeveer 1300 punten!
Nu heb ik die GF2 MX er ingezet en haal ik nog maar iets van 1100 punten ik weet dat de powercolor op een lager kloksnelheid draait dan een "normale" GF2 mx maar zo veel lager moet toch niet kunne of wel?? ook in de spellen issie gewoon langzamer
Heb dus ff een clean install gedaan, MET de nieuwste 4 in 1 drivers draai nu zelfs de 32 beta en heb dx 8 geinstaleerd 12.40 drivers (ook al andere geprobeerd)
en heb het volgende systeem:
MSI K7T turbo met de laaste overclockers bios(zonder raid)
Duron 750@950
128mb ram
10 gieg hdd
win98se (helemaal geupdate )
sony 140E
40x cdrom
en een powercolor Geforce 2 MX dus....
Ik had eerst een Daimond viper 770 TNT2 en haalde in 3d mark bijvoorbeeld een score van ongeveer 1300 punten!
Nu heb ik die GF2 MX er ingezet en haal ik nog maar iets van 1100 punten ik weet dat de powercolor op een lager kloksnelheid draait dan een "normale" GF2 mx maar zo veel lager moet toch niet kunne of wel?? ook in de spellen issie gewoon langzamer
Heb dus ff een clean install gedaan, MET de nieuwste 4 in 1 drivers draai nu zelfs de 32 beta en heb dx 8 geinstaleerd 12.40 drivers (ook al andere geprobeerd)
en heb het volgende systeem:
MSI K7T turbo met de laaste overclockers bios(zonder raid)
Duron 750@950
128mb ram
10 gieg hdd
win98se (helemaal geupdate )
sony 140E
40x cdrom
en een powercolor Geforce 2 MX dus....