Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gaming Headset voor PC

Pagina: 1
Acties:

• GluonC
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 26-09 11:28
Ik zoek een gaming headset voor de PC, nu heb ik er zelf heel weinig verstand van dus zou ik graag jullie advies willen horen.
Ik twijfel persoonlijk tussen de Logitech G430 en de Logitech G35.
Is de G35 echt zoveel beter dan de G430 om er €40 meer voor te betalen?
Ik vind €100 best prijzig voor een headset, maar ik game wel veel op de PC de laatste tijd, vooral veel DayZ en Arma 3, 2 games waar communicatie heel belangrijk is.
De reden dat ik een headset wil kopen is omdat ik nu een Logitech webcam gebruik, maar de mensen waarmee ik speel horen mijn ingame geluid, heel irritant dus.
Is de G430 goed genoeg, of kan ik beter een iets duurdere headset kopen? Misschien nog andere aanbevelingen?
Ik heb ook het toetsenbord en muis van Logitech (Logitech G910 & Logitech G502), dus die G430 past daar natuurlijk wel heel mooi bij . :)

• Grompie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 28-09 13:26
Ikzelf heb een G35 en ben hier heel erg tevreden over, past perfect over je oren en de geluidskwaliteit is uitstekend.
De G430 lijkt me ongeveer dezelfde al is de bouwkwaliteit hier een stuk minder van lijkt me op het eerste zicht. Als je voor de looks gaat en je niet stoort aan de bouwkwaliteit zou ik de G430 nemen voor minder geld.
Wil je een stevige headset die je ettelijke uren na elkaar op je kop kan zetten zonder last te hebben met perfecte geluidskwaliteit kan ik alleen maar de G35 aanprijzen. Maar ik kan natuurlijk enkel spreken van mijn ervaring met de G35.

• Assix
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 11:50
Ik zou toch echt eerder voor de HyperX Cloud gaan. Geluidskwaliteit ten opzichte van de Logitech is echt vele malen beter.
Zover ik van de reviews heb begrepen is ook de mic aan te raden, terwijl ik zelf niet echt te spreken was over de mic van de Logitech G930 (draadloze versie van de G35).

• MrMJ
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 09-09 19:23
ik heb mede nav van deze review ook de Kingston HyperX cloud gekocht en ben er zeer tevreden over. Echt een aanrader

Steam - Discord: SirSela#1508

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True