Ben zelf geen notebook persoon. Maar voor mijn werk is het wel handig als ik zelf een apparaat heb waar ik presentaties mee kan geven en aantekeningen mee kan maken.
Thuis gebruik ik een desktop PC. En ik heb geen tablet. Daarom ben ik op zoek naar een tablet-notebook.
Nu heb ik zelf de HP Spectre x360 gevonden pricewatch: HP Spectre 13-4031nd x360
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruiken voor zakelijke doeleinden: presentaties geven, aantekeningen maken. Als tweede scherm gebruiken tijdens sportevenementen. Dit is privégebruik
Wat is je budget?
1000-1200 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik neem het apparaat voornamelijk mee naar evenementen om aantekeningen te maken. Wel laag gewicht gevraagd. Maak geen gebruik van openbaar vervoer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Windows OS
Extra voorkeuren
Helder scherm die ik kan gebruiken in kantooromgevingen met veel licht
Hebben jullie nog suggesties voor een product wat bij mijn eisen past?
Thuis gebruik ik een desktop PC. En ik heb geen tablet. Daarom ben ik op zoek naar een tablet-notebook.
Nu heb ik zelf de HP Spectre x360 gevonden pricewatch: HP Spectre 13-4031nd x360
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruiken voor zakelijke doeleinden: presentaties geven, aantekeningen maken. Als tweede scherm gebruiken tijdens sportevenementen. Dit is privégebruik
Wat is je budget?
1000-1200 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik neem het apparaat voornamelijk mee naar evenementen om aantekeningen te maken. Wel laag gewicht gevraagd. Maak geen gebruik van openbaar vervoer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Windows OS
Extra voorkeuren
Helder scherm die ik kan gebruiken in kantooromgevingen met veel licht
Hebben jullie nog suggesties voor een product wat bij mijn eisen past?