Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Iemand hier die ervaring heeft met KAB 24-uurs stoelen?

Pagina: 1
Acties:

• PostHEX
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 10-04-2019
Hoop dat ik de vraag op de juiste plaats stel.

Ik ben aan het overwegen om de KAB K4 te kopen, maar ik heb geen ervaring met het merk en ik ken ook geen zaak in m'n nabije omgeving waar ik ze kan testen. De reden waarom KAB stoelen mij op 't oog zijn gevallen, is omdat iemand, die ik in een ver verleden kende, het merk aanraadde. Ook heb ik vernomen dat 't merk een sterke aanwezigheid heeft in de professionele wereld. Maar daar houd mijn kennis over KAB op. Ik ben dus opzoek naar iemand die persoonlijke ervaring heeft met 't merk en een paar vragen kan beantwoorden.

- Zijn de stoelen duurzaam? Kunnen ze bijvoorbeeld 10 jaar mee gaan zonder grote klachten/degradatie te gaan vertonen (mits natuurlijk met het product voorzichtig word omgegaan)?
- Zijn de stoelen van 't merk in zijn algemeen 't geld waard voor de kwaliteit die je terug krijgt?

• Frogmen
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ken het merk niet maar heb wel ervaring met 24 uurs stoelen deze heten zo omdat ze gemaakt zijn voor vol continu gebruik (bijvoorbeeld in bewakingsloges en bij operators) ze kenmerken zich door stevig vaak dik schuim van hoge kwaliteit en je kan er lang op zitten, het zijn niet per definitie goede stoelen voor buro werk. Meer zitten kijken en opletten. maar nogmaals ken de KAB K4 niet maar er is vast een leverancier met showroom. Vaak de kantoorinrichters maar via de fabrikant kom je er vast achter.