Hallo tweakers,
Nadat ik mijn gpu met doe van mijn vriendin heb omgewisseld "zodat ze gta v op high settings kan spelen en ik op het moment overlord speel welke niet zo'n krachtige gpu nodig heeft" wilt mijn pc helemaal niet meer opstarten.
Zodra ik hem aan zet gaan de fans 1sec. Draaien en dan weer uit, dit blijft herhalen totdat ik de stroom eraf haal.
Het systeem waar het om gaat is als volgt:
De gpu is nu tijdelijk vervangen door een: pricewatch: MSI N580GTX Twin Frozr II/OC
Wat ik al heb geprobeerd:
Natuurlijk heb ik alle kabels gecontrolleerd en opnieuw aangesloten.
Me eigen gpu erin gedaan.
Pc proberen op te starten op onboard gpu.
Bios batterij gereset
Pc proberen op te starten met alleen cpu, 1 ram sticky met en zonder ssd.
Maar allemaal helaas zonder succes.
Ik heb geen idee wat het probleem kan zijn, of wat ik nog kan doen om het op te lossen.
Pc van vriendin heeft helaas een oud amd moederboard met ddr2 geheugen dus kan niet het ram geheugen en cpu omwisselen om deze uit te sluiten
Nadat ik mijn gpu met doe van mijn vriendin heb omgewisseld "zodat ze gta v op high settings kan spelen en ik op het moment overlord speel welke niet zo'n krachtige gpu nodig heeft" wilt mijn pc helemaal niet meer opstarten.
Zodra ik hem aan zet gaan de fans 1sec. Draaien en dan weer uit, dit blijft herhalen totdat ik de stroom eraf haal.
Het systeem waar het om gaat is als volgt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 208,90 | € 208,90 |
| 1 | MSI Z87-G55 | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC VAPOR-X | € 299,95 | € 299,95 |
| 1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 18,- | € 18,- |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A1600C9A | € 71,80 | € 71,80 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
| 1 | Gigabyte Odin GT 800W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 725,11 | |
De gpu is nu tijdelijk vervangen door een: pricewatch: MSI N580GTX Twin Frozr II/OC
Wat ik al heb geprobeerd:
Natuurlijk heb ik alle kabels gecontrolleerd en opnieuw aangesloten.
Me eigen gpu erin gedaan.
Pc proberen op te starten op onboard gpu.
Bios batterij gereset
Pc proberen op te starten met alleen cpu, 1 ram sticky met en zonder ssd.
Maar allemaal helaas zonder succes.
Ik heb geen idee wat het probleem kan zijn, of wat ik nog kan doen om het op te lossen.
Pc van vriendin heeft helaas een oud amd moederboard met ddr2 geheugen dus kan niet het ram geheugen en cpu omwisselen om deze uit te sluiten