Ik zit met het volgende probleem:
Als ik probeer om iets te lezen van de cd-rom drive loopt het hele systeem vast. Wanneer het precies vast loopt verschilt per cd-rom. Zo dacht ik laatst van het probleem af te zijn, loopt 'ie weer vast op een andere cd
.
Dit is het geval sinds ik een brander er bij in heb gezet en de master/slave settings heb veranderd. Er zitten nu 4 apparaten op de 2 IDE kabels:
primary:
-master: HDD
-slave: cd-rom (= probleem apparaat, of zo lijkt het)
secondary:
-master: cd-writer
-slave: ATAPI ZIP drive
Ik heb al verschillende andere volgores geprobeerd, maar dit is nog de beste tot nu toe en zou volgens de boekjes (en de search
)ook moeten kunnen, maar toch werkt het dus niet lekker.
Wie kan mij hier iets meer over vertellen
Ik ben zelf een beetje een newbie op hardware gebied, hoewel ik al een stuk wijzer geworden ben de afgelopen tijd door dit alles
.
Als ik probeer om iets te lezen van de cd-rom drive loopt het hele systeem vast. Wanneer het precies vast loopt verschilt per cd-rom. Zo dacht ik laatst van het probleem af te zijn, loopt 'ie weer vast op een andere cd
Dit is het geval sinds ik een brander er bij in heb gezet en de master/slave settings heb veranderd. Er zitten nu 4 apparaten op de 2 IDE kabels:
primary:
-master: HDD
-slave: cd-rom (= probleem apparaat, of zo lijkt het)
secondary:
-master: cd-writer
-slave: ATAPI ZIP drive
Ik heb al verschillende andere volgores geprobeerd, maar dit is nog de beste tot nu toe en zou volgens de boekjes (en de search
Wie kan mij hier iets meer over vertellen
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?