Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AwakenJornie
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 28-01 20:26
Hallo,

Ik ben opzoek naar een Mengpaneel / Mixer.

Ik heb namelijk 3 invoer apparaten [PS3, Xbox 360 & Pc]. Als het zou kunnen wil ik deze 3 apparaten zo aan kunnen sturen dat ik niet veel handelingen uit moet voeren om zo geluid te krijgen via mijn headset.
Ik heb het geluid nu via mijn monitor maar dat valt mij toch meer tegen dan dat ik had verwacht.

Ik heb al eventjes gezocht naar de mogelijkheden maar het is mij toch niet helemaal duidelijk.
Ik ben opzoek naar een mengpaneel / mixer met minimaal 3 ingaande lijnen. Deze zijn voor mijn Pc, Xbox 360 & PS3. Daarnaast ben ik 1 uitgaande lijn nodig voor mijn versterker en dan nog 1 uitgang voor mijn headset als dat mogelijk is.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Met vriendelijke groet,
Jornie :)

Error 404: Signature not found!

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• AwakenJornie

• pruiter
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:23
AwakenJornie schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:27:
[...]

Is er misschien nog een goedkopere oplossing? :)
Als je geen ingebouwde versterker nodig hebt zou zoiets voldoende zijn denk ik:

http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/konig-3-kanaals-dj-mixer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 06:38
Waarom laat je het geluid niet gewoon via je versterker lopen?

Koptelefoon op de versterker aansluiten als uitgang en je kunt input kanaal wisselen op je versterker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• herofruit
  • Registratie: januari 2015
  • Nu online
Als het echt goedkoop moet: waarom niet 4 van dit soort plugjes in elkaar stoppen? (2 voor audio links, 2 voor audio rechts). Ziet er niet uit, maar in theorie zou het prima moeten werken. Wat kabels erbij en je bent klaar.

http://www.bax-shop.nl/rc...male/product-details.html

4800wp zuid - pvoutput.org

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AwakenJornie
Flans schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:01:
Waarom laat je het geluid niet gewoon via je versterker lopen?

Koptelefoon op de versterker aansluiten als uitgang en je kunt input kanaal wisselen op je versterker.
Dat had ik hiervoor ook inderdaad. Maar ik wil graag het geluid van mijn pc en xbox/ps3 tegelijk hebben zodat ik dan bijvoorbeeld muziek af kan spelen.

Vandaar dat ik ook een mixer/mengpaneel er tussen wil hebben.

Een ander punt is dat mijn versterker ongeveer 3 meter verder op staat dus erg handig is het ook niet.

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True