Ik zoek een?
ik zoek een upgrade voor mijn computer die ik voor een prikkie heb kunnen overnemen. mag ook de case zelf zijn.
Wat is je budget?
Zo rond de 200euro zou leuk zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
processor is een amd dus denk die richting op.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het betreft een a6 5400K CPU en zonder GPU, wel met een SSD en HDD. Moederbord is een Gigabyte GA-F2A75M-HD2 met 1 plankje van 8 GB(merk en type weet ik nu even niet uit me hoofd) case is een antec mineut 350 met antec 350w voeding
Ik wil met deze pc Minecraft en eventueel later een keertje GTA5 spelen of BF3 of 4, en uiteraard multimedia gebruiken
Edit: Was mijn lijstje vergeten toe te voegen
De A10 heb ik gekozen omdat ik veel goede verhalen om mij heen hoor over deze processor, videokaart wil ik via vraag en aanbod kopen. het hoeft er niet in 1x te komen maar mag ook in delen, daarom dacht ik eerst zelf aan de case+voeding+fan en de processor omdat dat denk ik het hoogstnodige is.
ik sta open voor suggesties alleen blijf ik liever bij de A serie van AMD, waarom weet ik niet maar mijn gevoel zegt dat ik daar het meest tevreden over zal zijn.
ik zoek een upgrade voor mijn computer die ik voor een prikkie heb kunnen overnemen. mag ook de case zelf zijn.
Wat is je budget?
Zo rond de 200euro zou leuk zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
processor is een amd dus denk die richting op.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het betreft een a6 5400K CPU en zonder GPU, wel met een SSD en HDD. Moederbord is een Gigabyte GA-F2A75M-HD2 met 1 plankje van 8 GB(merk en type weet ik nu even niet uit me hoofd) case is een antec mineut 350 met antec 350w voeding
Ik wil met deze pc Minecraft en eventueel later een keertje GTA5 spelen of BF3 of 4, en uiteraard multimedia gebruiken
Edit: Was mijn lijstje vergeten toe te voegen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-6800K Boxed | € 116,16 | € 116,16 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master K380 | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Cooler Master Sickleflow Blue, 120mm | € 5,68 | € 5,68 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 56,95 | € 56,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 219,74 | |
De A10 heb ik gekozen omdat ik veel goede verhalen om mij heen hoor over deze processor, videokaart wil ik via vraag en aanbod kopen. het hoeft er niet in 1x te komen maar mag ook in delen, daarom dacht ik eerst zelf aan de case+voeding+fan en de processor omdat dat denk ik het hoogstnodige is.
ik sta open voor suggesties alleen blijf ik liever bij de A serie van AMD, waarom weet ik niet maar mijn gevoel zegt dat ik daar het meest tevreden over zal zijn.
[ Voor 63% gewijzigd door MDCTERRORNL op 26-04-2015 21:51 ]