Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

4pin molex in serie naar 6pin

Pagina: 1
Acties:

• Rowan.
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 13-09 20:22
Hallo,

Ik ben van plan in mijn PC een nieuwe videokaart te doen, een EVGA GeForce GTX 750 Ti FTW. Ik heb alleen nog een vraag voordat ik hem aanschaf. De voeding van mijn PC(350watt) heeft geen 6pin connector maar wel 2x molex connectoren en deze zijn in serie, dus uit de voeding vier draden naar de molex en dan aan de achterkant weer 4 nieuwe draden naar de volgende molex, nu is de vraag of ik aan deze 2 molexen de meegeleverde 6pin adapter kan doen en deze vervolgens weer in de videokaart? Of is het toch beter om de MSI gtx 750 ti te kopen omdat deze geen 6pin nodig geeft?
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk omschreven is maar als je meer info nodig hebt laat het dan maar weten.

• aap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22:21
Volgens deze review http://www.overclockers.c...ftw-graphics-card-review/ trekt een heel systeem met deze kaart minder dan 200W. Wetende dat Molex 132W aan moet kunnen en er ook 75W via PCIe geleverd kan worden, zou dit wel moeten kunnen.

N.B. Dit advies is veronderstellende dat je een kwaliteitsvoeding hebt.

[Voor 12% gewijzigd door aap op 26-04-2015 22:23]

• Rowan.
Bedankt! Ik heb nu nog een vraag want ik heb net ergens gelezen dat je niet in elke prebuild PC een nieuwe videokaart kan stoppen. Ik heb een Medion Akoya P2300 D, weet iemand of dit gaat werken?

• spNk
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 24-09 10:43
Er zijn inderdaad bepaalde pc's geweest waar dat problemen kon opleveren, of totaal niet werkte. HP en Dell hadden er een handje van. Ik denk niet dat het een probleem is bij Medion pc's, ik denk dat het tegenwoordig überhaupt geen issue meer is.

• RGAT
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Lijkt mij dat Medion meer kijkt naar manieren om de prijs omlaag te krijgen dan kwaliteit, dus of het een goed idee is dit op zo'n 'medion' 350 watt voeding te laten lopen......

Fixing things to the breaking point...

• Rowan.
Zou een GTX 750 Ti van MSI hier dan een betere keuze zijn?

• Rowan.
iemand?

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Een niet al te dure zonder externe voeding lijkt mij de beste keuze.

En de pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING is een niet al te dure zonder externe voeding, dus ja prima keuze.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Rowan.
Okee. Zijn de verschillen in prestaties niet al te groot? Want als dat wel zo is kan ik natuurlijk ook nog over een tijdje m'n voeding vervangen.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True