Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MadDogMcCree
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 01:47
Ik heb in mijn woonkamer een PlayStation 3 Super Slim staan, die nu functioneert als blu-ray speler en Netflix speler. Op gegamed wordt er nagenoeg niet. Het nadeel van de PS3 is het relatief langzame menu en de onhandige controle via de Dualshock 3. Ik heb ooit een Bluetooth afstandbediening gekocht, maar dat ding vreet batterij.

Verder gebruik ik een Humax 5200c icm Ziggo, en heb ik een non smart TV, die ik voorlopig nog niet wil vervangen, een Sony KDL-40D3000. Ik heb tevens een PS4, maar die staat in de slaapkamer.

Mijn wensen wat betreft de blu-ray speler:

-Zo goed als stil, mijn PS3 wil nogal eens herrie maken.
-Wifi, niet zozeer voor streamen, maar wél voor Netflix.
-Goede app ondersteuning. Netflix kunnen ze volgens mij allemaal wel, maar als het kan ook HBO Go.
-Bedrag: maximaal 150 euro.
-Geluid, ik heb geen geluidsysteem, en als ik er binnekort 1 neem, wordt het een soundbar. Een beetje tweaken met het geluid (muziek/achtergrond/spraak volume) is wel wenselijk.
-en een normaal infra rood remote.

Wat zijn de aan- en afraders?

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Welke modellen heb je gevonden die aan je specieke lijst voldoen?

39

• MadDogMcCree
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 01:47
Fietsbel schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:57:
Welke modellen heb je gevonden die aan je specieke lijst voldoen?
Eerlijk gezegd alles wat binnen die 150 euro valt, er staat alleen nergens bij of het systeem snel en stil is noch de ondersteunde apps. Hij mag ook 50 euro kosten.

Ik ben totaal onbekend in blu-ray spelers en kan momenteel enkel uitgaan van de prijs.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True