Ik heb in mijn woonkamer een PlayStation 3 Super Slim staan, die nu functioneert als blu-ray speler en Netflix speler. Op gegamed wordt er nagenoeg niet. Het nadeel van de PS3 is het relatief langzame menu en de onhandige controle via de Dualshock 3. Ik heb ooit een Bluetooth afstandbediening gekocht, maar dat ding vreet batterij.
Verder gebruik ik een Humax 5200c icm Ziggo, en heb ik een non smart TV, die ik voorlopig nog niet wil vervangen, een Sony KDL-40D3000. Ik heb tevens een PS4, maar die staat in de slaapkamer.
Mijn wensen wat betreft de blu-ray speler:
-Zo goed als stil, mijn PS3 wil nogal eens herrie maken.
-Wifi, niet zozeer voor streamen, maar wél voor Netflix.
-Goede app ondersteuning. Netflix kunnen ze volgens mij allemaal wel, maar als het kan ook HBO Go.
-Bedrag: maximaal 150 euro.
-Geluid, ik heb geen geluidsysteem, en als ik er binnekort 1 neem, wordt het een soundbar. Een beetje tweaken met het geluid (muziek/achtergrond/spraak volume) is wel wenselijk.
-en een normaal infra rood remote.
Wat zijn de aan- en afraders?
Verder gebruik ik een Humax 5200c icm Ziggo, en heb ik een non smart TV, die ik voorlopig nog niet wil vervangen, een Sony KDL-40D3000. Ik heb tevens een PS4, maar die staat in de slaapkamer.
Mijn wensen wat betreft de blu-ray speler:
-Zo goed als stil, mijn PS3 wil nogal eens herrie maken.
-Wifi, niet zozeer voor streamen, maar wél voor Netflix.
-Goede app ondersteuning. Netflix kunnen ze volgens mij allemaal wel, maar als het kan ook HBO Go.
-Bedrag: maximaal 150 euro.
-Geluid, ik heb geen geluidsysteem, en als ik er binnekort 1 neem, wordt het een soundbar. Een beetje tweaken met het geluid (muziek/achtergrond/spraak volume) is wel wenselijk.
-en een normaal infra rood remote.
Wat zijn de aan- en afraders?