Minecraft inlogprobleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:04
Beste mede Tweakers,

Allereerst wil ik melden dat ik niet bekend ben in de wereld der Games, maar heb dan toch besloten om voor mijn dochter Minecraft op de PC te installeren.

Volgens protocol een account aangemaakt en het spel legaal O-) gedownload met een redeemcard.
Spel geïnstalleerd en toen begon de ellende.
Ik wil dus inloggen met aangemaakt mailadres en WW, maar ik krijg dus de foutmelding dat ik geen connectie krijg met de server.
Anti-virus (Avast Free) en Firewall (windows 7 proffesional) beide uitgeschakeld, maar helaas.

Ik heb een PC die bekabeld verbonden is met een Netgear router die op het internet is aangsloten via het Ziggo modem-router van Ubee.

Wie kan mij helpen om Minecraft voor mijn dochter aan de praat te krijgen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
een raar probleem, alle servers van minecraft doen het. (http://xpaw.ru/mcstatus/) dus ik vind het raar dat het probleem zich voordoet? heeft u al eens proberen te googelen voor mogelijke oplossingen?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Dat heb ik idd al gedaan, maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
Daar wordt dan verwezen om te controleren of de servers wel in de lucht zijn en dat heb ik al gechecked.
Inloggen met username en WW lukt ook gewoon op de site van Mojang, dus het is niet zo dat het account niet functioneerd.

Nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:31

thijsco19

KTM 990 SMT

Minecraft versie up to date? Eventueel opnieuw downloaden, wees zeker dat het via de officiële weg gaat.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Ook al geprobeerd.
Alles via de officiële site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Versie wat ik krijg te zien bij het opstarten is 1.6.11
Lijkt me als je vandaag als nieuwe user je registreerd, dat je dan ook gelijk de laatste nieuwe versie van Minecraft als download aangeboden krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Nog even een update: ik heb het op een laptop met Windows Vista geïnstalleerd en daar werkt het wel op.
Maar op de vaste, bekabelde PC lukt het voor geen meter!
Iemand nog een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Java geinstalleerd en up to date ?

Minecraft system requirements

Playing Minecraft

De MC launcher is inderdaad versie 1.6.11, MC huidige versie is 1.8.4
Die 2 staan los van elkaar wat het spel zelf betreft, de launcher zal bij elke start de laatste software downloaden en installeren als ik het goed heb, dus morgen kan de launcher zomaar 1.6.12 zijn, terwijl de game zelf nog steeds 1.8.4 is.

Krijg je nog ergens een foutmelding ?
Pagina: 1