Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen met oog op de nabije toekomst. De aankomende 2 jaar moet het dus in staat zijn om nagenoeg alle games op high te spelen met decent FPS. Momenteel moet het 60+ fps op 1080p op ultra aankunnen
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 zonder randapparatuur. Iets meer mag ook als het prestatieverschil de meerpijs rechtvaardigt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
500 gb samsung evo 850, toetsenbord, muis, monitor en OS Windows 7.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet merkgebonden, jongens. No problem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
I5 en een gtx 970 zijn wel een must, hoor.
Ga je overklokken?
Nee, denk niet dat ik het waard is kwa prestatie/prijsverschil, vooral als het aankomt op games. Dat leunt toch vooral op GPU. Toch?
Zie hier mijn build.
Sta open voor suggesties, vooral als het beter kan kwa kwaliteit/prijs/prestatie.
Gamen met oog op de nabije toekomst. De aankomende 2 jaar moet het dus in staat zijn om nagenoeg alle games op high te spelen met decent FPS. Momenteel moet het 60+ fps op 1080p op ultra aankunnen
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 zonder randapparatuur. Iets meer mag ook als het prestatieverschil de meerpijs rechtvaardigt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
500 gb samsung evo 850, toetsenbord, muis, monitor en OS Windows 7.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet merkgebonden, jongens. No problem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
I5 en een gtx 970 zijn wel een must, hoor.
Ga je overklokken?
Nee, denk niet dat ik het waard is kwa prestatie/prijsverschil, vooral als het aankomt op games. Dat leunt toch vooral op GPU. Toch?
Zie hier mijn build.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,75 | € 62,75 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 370,95 | € 370,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 44,10 | € 44,10 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 818,70 | |
Sta open voor suggesties, vooral als het beter kan kwa kwaliteit/prijs/prestatie.