Toon posts:

Soldier of Fortune probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Dit spel had ik dus gekregen bij m'n asus 7700 deluxe.

Ik heb sinds kort een rare graphic glitch erin zitten. Als je iemand schiet in de maag komen de ingewanden naar buiten. Je kent het wel >:)

Hier ff een plaatje ervan..

Afbeeldingslocatie: http://heetebry.myweb.nl/Sof.jpg

Maar ipv een gewone rooie kleur enzo ziet dat er helemaal groen uit :(

Echt lelijk gezicht. Ik heb geen idee waar het door komt.

Iemand een idee :?

Alvast bedankt

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 13:52

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Staat toevallig dat 'kleine-kinderen-filtertje' niet aan?? Ik weet niet of Bloed dan zomaar groen wordt, maar dat kan natuurlijk wel (groen bloed is minder schokkend als rood :) )

Edit : Nadat ik het (later toegevoegde) plaatje heb gezien trek ik bovenstaand bericht terug, is namelijk onzin aangezien de afgerukte ledenmaten e.d. nog wel zichtbaar zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 22:47 schreef CV_SmileY het volgende:
Staat toevallig dat 'kleine-kinderen-filtertje' niet aan?? Ik weet niet of Bloed dan zomaar groen wordt, maar dat kan natuurlijk wel (groen bloed is minder schokkend als rood :) )
Nee dat is het niet. Daarmee kun je instellen dat je helemaal niet die dingen krijgt te zien.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

FFies een reinstall, misschien een corrupte texture gekopieerd tijdens het installeren :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 22:53 schreef Vidra het volgende:
FFies een reinstall, misschien een corrupte texture gekopieerd tijdens het installeren :)
Zou kunnen ja.. lijkt me niet dat het aan de detonators ligt omdat verder alles perfect er uitziet.

Andere games hebben ook nergens last van

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien is het wel een alien... :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

:o Hij heeft een stuk plutonium ingeslikt zo te zien :P

Maar ff on-topic, ligt waarschijnlijk aan een corrupte texture of aan de drivers. Gooi er een paar andere detonators over en kijk of ze hetzelfde probleem hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Thx iedereen, probleem is opgelost.

Ff opnieuw installeren deed de trick.

Maar zou die glitch ook kunnen komen door de diverse mods die je download als je een game joined :?

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05

Kvn

Ik vind het er wel cool uit zien
Pagina: 1