Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• naomi123
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 26-04-2015
Binnenkort wil ik mijn eerste tablet gaan aanschaffen.
Ik heb hier weinig verstand van en hoop dat ik hier een goed advies kan krijgen!

Ik wil de tablet gaan gebruiken tijdens mijn rondreis door Australië om reisverslagen op bij te houden / te internetten. Hierbij is het voor mij belangrijk dat er een goed toetsenbord te koop is bij de tablet.

Het maximale bedrag dat ik wil uitgeven voor een tablet is tegen de 350 euro. Het liefste natuurlijk goedkoper. Maar ik wil er ook van verzekerd zijn dat de kwaliteit in orde is natuurlijk.

Alvast bedankt voor je reactie!

• The Wizard
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18-09 07:32

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

Probeer je topic wat meer aan te vullen met specifieke wensen.

6760 kWp, 3 subsystemen (19x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• boebele
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18-11-2019
Ik heb een ipad gekocht, was rond de 300 euro, en daarbij een bluetooth toetsenbordje gekocht. Volgens mij kan je dat soort toetsenbordjes bij iedere willekeurige tablet gebruiken.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Is een HP Stream 11 iets? Geen tablet maar wel zeer prettig en vlot in gebruik. Inclusief een jaar Office 365. Voor jouw doeleinden goed geschikt.

Accuduur is met 8-10 uur prima in orde.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 07:21
Denk dat een iPad hiermee toch wel de winnaar is. Nee ik ben geen Android hater, gebruik beide namelijk.

Groot voordeel van de iPad is dat de accu gewoon uitstekend is en het lang volhoudt en niet contant aan de lader hoeft. Zolang je onderweg vaak kunt laden het minder belangrijk en voldoet elke table eigenlijk wel.

Toestenborden werken allemaal via bluetooth en werken dus op dezeflde wijze voor elke tablet.
Voor de Ipad weet ik dat Logitech een Bluetooth toetsenbord heeft die je ook als cover kunt gebruiken en handig voor onderweg dat je geen losse onderdelen hebt.

Ook de MS Surface heeft ook een soortgelijk systeem.

Of de HP Stream 7 was in de aanbieding en mogelijk werkt de code nog via Belgie als je vandaag besteld.
\[W8.1] HP Stream 7

Kijk ook eens in Vraag en Aanbod. Daar worden genoeg tablet aangeboden die net wat leuker zijn qua prijs en soms bijna nieuw zijn. Dan koop je voor hetzelfde geld een kwalitatief betere tablet.

• DwightKSchrute
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:07
Ik zou de Asus Transformer Book T100 ook niet uitvlakken. Gemaakt voor dit soort werk.

pricewatch: Asus Transformer Book T100TA-DK002H Zwart
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True