Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Kan geen wenslijstje importeren

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59
Ik krijg de melding "Deze actie ('Winkelkar') bestaat niet" als ik een wenslijstje van het forum probeer te importeren.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:56

Tribits

Onkruid vergaat niet

Was me ook al opgevallen inderdaad, is wel omheen te werken door gebruik te maken van 'bekijk collectie' en daarna 'importeer producten' maar het is desondanks wel een vervelend bugje.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dat werkt niet als die niet zichtbaar is of als die niet meer bestaat. Dan moet je dus handmatig elk onderdeel toevoegen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59
Dat heeft er niets mee te maken. Een nog bestaande lijst die gewoon zichtbaar is voor iedereen kan ook niet geimporteerd worden.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-11 21:00
Werkt hier idd ook niet...
Deze actie ('Winkelkar') bestaat niet

Request ID: Plutus_6242_55745e10d434c0.85033634
Heeft zo te zien ook niets met een verouderde wenslijst te maken, als ik een recente ongewijzigde plaats werkt het ook niet...

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

MicGlou schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:10:
Werkt hier idd ook niet...

[...]

Heeft zo te zien ook niets met een verouderde wenslijst te maken, als ik een recente ongewijzigde plaats werkt het ook niet...
Werkt hier ook niet.. just my 2 cents..

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:56

Tribits

Onkruid vergaat niet

Voor de volledigheid: vandaag nog even geprobeerd een eigen openbare wenslijst te importeren en dat werkt ook niet. Dat sluit dus volgens mij weer uit dat het een rechten probleem is. Die workaround hierboven werkt trouwens alleen als de lijst openbaar is.

Dit is trouwens functionaliteit die in mijn opinie toch wel redelijk essentieel is voor een druk subforum als DAA. In veel topics worden wenslijstjes geplaatst waar wat dingen aan schorten. Dan is het wel prettig om zelf even het lijstje te kunnen importeren en aanpassen zodat je ook gelijk ziet hoe je qua prijs zit ten opzichte van het beschikbare budget.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• Dunnus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 21:51

Dunnus

PSN: Dunnus

Vandaag deze bug ook gemerkt toen ik in het Desktop Aankoop advies een lijst wilde importeren en aanpassen naar eigen wens.

Jammer! Deze functie had nu erg nuttig geweest.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:12

crisp

Devver

Pixelated

Dit staat op mijn short-list om even te bekijken en eventueel een ticket voor aan te maken ;)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:12

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb in de RML generator van collecties de link vervangen door de link waarmee je de collectie kan kopieëren naar een eigen lijst. Helaas lost dit niet het probleem op van reeds bestaande collecties die gepost zijn op het forum. De oude link bevat geen identifier van de collectie waar de RML van gegenereerd is, en we hebben momenteel geen code meer om een collectie te maken op basis van een lijst producten...

Ik maak hier sowieso even een ticket voor aan, aangezien dat laatste toch wel handig kan zijn en voorkomt dat je een lijstje niet meer kunt importeren als de originele collectie niet meer bestaat (of is aangepast).

Intentionally left blank

Pagina: 1