Toon posts:

Webshop "Tones.be" niet op tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Een vriend van me raadde me aan om mijn nieuwe pc te kopen op tones.be. Ik vond hier echter niets van terug op tweakers. Is hier een reden voor? Of is dit een nieuwe shop waar jullie nog nooit van gehoord hebben?

Zelf heb ik nog niets gekocht van deze winkel. Ik doe enkel bestellingen bij shops die beoordeelt zijn door medetweakers, dus als er mensen ervaringen hebben met deze winkel, post deze gerust hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16

InFamous

excommunicado

Hoezo niet te vinden: http://tweakers.net/shopr...ones-punt-be/shopreviews/

Staan gewoon in de shopreviews. Dat er geen producten vermeld staan komt omdat Tones geen koppeling heeft met Tweakers.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah dus de prijzen in de pricewatch zijn enkel van shops met een koppeling met Tweakers? Oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:26:
Ah dus de prijzen in de pricewatch zijn enkel van shops met een koppeling met Tweakers? Oké.
Prijzen vermelden in de pricewatch is een betalende dienst, tweakers moet zijn inkomsten ergens halen. Alleen stel ik ook al jaren vast dat hun 'verkopers / accountmanagers / ...' veel meer Nederlandse shops overtuigen dan vlaamse, tones is een van de grotere spelers, maar zelfs een vandenborre, krefel, fnac en nog vele andere ontbreken gewoon. Maar dit is al een heel oud zeer.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Tomsworld schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:44:
[...]

Prijzen vermelden in de pricewatch is een betalende dienst, tweakers moet zijn inkomsten ergens halen. Alleen stel ik ook al jaren vast dat hun 'verkopers / accountmanagers / ...' veel meer Nederlandse shops overtuigen dan vlaamse, tones is een van de grotere spelers, maar zelfs een vandenborre, krefel, fnac en nog vele andere ontbreken gewoon. Maar dit is al een heel oud zeer.
We zijn pas vrij recent (eind vorig jaar, oktober meen ik) begonnen met het actief aansluiten van Belgische webshops, nadat de Pricewatch beter is ingericht voor onze Belgische bezoekers. En net als met sommige Nederlandse shops, willen enkele BE shops niet in de PW staan, om uiteenlopende redenen. Of dat ook geldt voor deze en andere shops die genoemd worden, weet ik niet.

Ik zal in ieder geval mijn collega van Sales Support en onze Belgische accountmanager vragen of zij bekend zijn met deze shops en waarom deze shops niet de PW staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Tomsworld schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:44:
Prijzen vermelden in de pricewatch is een betalende dienst, tweakers moet zijn inkomsten ergens halen. Alleen stel ik ook al jaren vast dat hun 'verkopers / accountmanagers / ...' veel meer Nederlandse shops overtuigen dan vlaamse,
Zoals Glaanie hiervoor al aangaf komt dat onder andere doordat we ons ook niet heel actief op de Belgische winkels richtten. Tegenwoordig wel.
tones is een van de grotere spelers, maar zelfs een vandenborre, krefel, fnac en nog vele andere ontbreken gewoon. Maar dit is al een heel oud zeer.
Maar de markt in België lijkt ook nog niet helemaal klaar te zijn voor een prijsvergelijker als wij, want vziw zijn alle grote Vlaamse/Belgische winkels benaderd. Een aantal wilden echter niet in de pricewatch (of überhaupt in prijsvergelijkers) vermeld worden. Als dat de vier grootste zijn, dan zit het er dus dik in dat zij wel benaderd zijn, maar domweg geweigerd hebben in prijsvergelijkers te staan.
Onze Belgische salescollega's zullen ze vast af en toe opnieuw proberen te porren, maar zolang zij simpelweg niet in een prijsvergelijker willen zal het resultaat vast ook hetzelfde blijven :/

Als je grote winkels mist die wel in andere prijsvergelijkers staan, dan horen we het natuurlijk graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letoir
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-04 10:58
Hoeveel kost het voor winkels om tussen de pricewatch te staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 23:41
Gok zo maar dat niemand dat gaat vertellen. Dit is concurentie gevoelige informatie, maar ga uit van een vaste fee en een bedrag per doorklik of order van een klant die via Tweakers binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Letoir schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:56:
Hoeveel kost het voor winkels om tussen de pricewatch te staan ?
Als een webshop interesse heeft, kan deze meer info aanvragen via pricewatch@tweakers.net :) Zoals mijn bovenbuurman zegt, gaat dit op basis van individuele kliks of in enkele gevallen (bijvoorbeeld abonnementen) om een bepaalde prijs per verkoop. Exacte tarieven en voorwaarden kunnen worden opgevraagd via eerder genoemd emailadres.
Pagina: 1