Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Call of Duty AW

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

• freddy1980
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 04-12-2017
Dag beste mensen.Ik heb even een vraag aan jullie.Ik speel al jaren COD maar sinds AW uit gekomen is ben ik er helemaal klaar mee.Althans na alles wat ik zag op youtube met die jumps en laserguns en dat sci fi troep.Maar er is dus ook een classic list zag ik op youtube?Dus zonder exo en die dingen.Dat zag er dan wel weer goed uit maar nu lees ik op vele forums dat ze classic mode stil hebben gelegd?En dat mensen nu dus boos zijn dat ze het spel voor niks gekocht hebben vanwege het feit dat ze het spel gekocht hebben om alleen de classic te spelen?Ik zal geen euro willen geven aan een COD met die sci fi troep maar de classics wil ik wel proberen.Maar ik lees van alles op forums dus vandaar dat ik het hier maar even vraag aan mensen die AW vandaag de dag dus nog spelen omdat ik niet weet wat ik allemaal geloven moet.

Alvast bankt :) :) :) :Y) :Y)

[Voor 3% gewijzigd door freddy1980 op 25-04-2015 21:19]

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-09 13:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Koop/speel Black Ops 2 als je zonder exo suits wilt spelen. Classic is mosh pit en TDM en kan nog steeds op de PC, maar AW zonder exo suits is nou niet echt leuk.

En pssst, er is ook gewoon een AW topic waar je dit kwijt kan. :)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• freddy1980
Dus de classic AW is dus totaal niet populair als ik dat goed begrijp.

• xelfer
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
Ik vind Advanced Warfare een matig spel. Er zit voor mij veel meer in Black Ops 2 en deze game speel ik zelf ook veel liever.

• freddy1980
Ja dat exo moeten ze nooit meer terug brengen.Maakt heel COD kapot.Iedereen vliegt maar door de lucht.Vind het ook totaal niks aan.En het zal mij benieuwen hoe Black Ops 3 eruit gaat zien.Reveal komt vandaag.Hopelijk niet weer dat heen en weer gevlieg en laserguns.Dat hoort gewoon in COD niet thuis.COD is groot geworden als realistische shooter.Niet als Sci Fi troep.

[Voor 16% gewijzigd door freddy1980 op 26-04-2015 12:39]

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Deze vraag had prima in het algemene CoD:AW topic gepast wat bram1984 al gepost heeft. Graag daar dus verder :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True