Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06 21:16
Beste tweakers,

Sinds kort ben ik eigenaar van een Samsung tab S. Het idee is om hem te gebruiken om aan te sluiten op paperless werken dat ik graag zou willen doen.

Momenteel werk ik zoveel mogelijk digitaal, maar wat ik graag zou willen is af en toe wat losse documenten, of blaadjes met aantekeningen scannen, tekeningen bijvoegen en er wat bijschrijven en dan eventueel delen. Ook het niet mee uitprinten en kwijtraken van vergaderstukken en het aantekeningen maken op die stukken zou ik willen doen.

Tot nu ben ik een beetje aan het rommelen geweest met verschillende apps. Evernote lijkt ism skitch aardig in de richting te komen, echter zoek ik nog een scanner die goed aansluit op mijn wens ook echt goede OCR toe te passen.

Wie van jullie werkt al zo? Welke android apps gebruik je hiervoor en wat zou ik moeten proberen? En welke apps werken goed samen? Evernote lijkt redelijk algemeen te gebruiken. Gratis hoeven ze niet te zijn, maar ik ga geen 5 euro per maand betalen, tenzij ik daarvoor een volledig wekrend ecosysteem krijg.

Probleem is ook dat ik niet exact weet wat mij gaat helpen, dus het kan zo zijn dat ik straks ontzettend onhandig ga zitten werken. Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen de grootste fouten te voorkomen.

Koppeling met mijn outlook/activesync agenda zou bijvoorbeeld interessant kunnen zijn, maar waarmee ga ik dat doen?

Nougoed, jullie begrijpen vast de strekking. Ben benieuwd of anderen dezelfde wensen hebben als ik en al een stapje verder zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:45
Evernote is alles wat je nodig hebt. Op lifehacker staan veel handleidingen over verschillende setups. Evernote staat getypte notities toe, handgeschreven en eventueel opgenomen. Via de app skitch kan je fotos maken van aantekeningen en voorzien van commentaar/aantekeningen. Via de evernote app kunnen documenten gescand worden