Tweakblog crowdfunding van sebastius

Pagina: 1
Acties:
  • 836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Hallo Adjes!

Onze die hard tweaker sebastius had van de week een hele leuke actie om kinderen een keer naar het archeon te laten gaan van zijn school. Natuurlijk een heel leuk idee.

Nu heeft alleen een troll een tweakblog gemaakt :

Korte lening voor een prototype: Crowdfunding: WE GAAN! door sebastius

waarop hij loopt te roepen dat sebastius geen leraar is etc.

Beetje lullig om zo een leuke actie voor de toekomstige jeugd en de crowdfunder (in dit geval onze sebastius) onderuit te halen.

Ik zag helaas geen knopje waar ik de tweakblog kon rapporteren. dus excuses dat ik het hier post.

Ik weet niet of hier iets gedaan aan kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:08
Ziet er naar uit dat tie pissig is dat tie met z'n eigen geld vraag op z'n blog maar weinig gehoor vondt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zwartgemaakt via tweakblog O-)

Ik verwacht echter niet dat er wat gebeurt, er zijn vrijwel geen beperkingen/regels op Tweakblogs...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebastius had dit zelf reeds gemeld :)

Zwartgemaakt via tweakblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 22:03
Waarschijnlijk zijn de modjes die over dit soort dingen gaan al weekend aan het vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan tweakblogs doen modjes volgens mij niks.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2015 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Ik zag dit vanmiddag in schop een modje en klikte de link aan. Was eigenlijk een beetje (heel erg) verbaasd dat je dus een Tweakblog kan aanmaken en voorts daarin te vermelden dat sebastius de boel fopt omdat hij geen leerkracht zou zijn.. Antwoord ja of nee nu minder relevant.

Ik vind dat mysterieworld hiermee, en de manier waarop hij een Tweakblog neerzet en kritiek die hem niet zint verwijderd wel iets over de beste kerel zeggen. OK er zijn ook wel schofferingen geweest, en ook mijn post waarin ik hem wees op het correct melden van zijn huisadres heeft ie verwijderd, iets met als jullie het wagen om naar mijn...

Ik vindt het gewoon vreemd als je bewust een toevoeging aan je straat en huisnummer weglaat, waarmee je vervolgens bij een bedrijf uitkomt. Wie fopt de boel nu? Beetje gefrusteerd mannetje!

[ Voor 3% gewijzigd door GerardVanAfoort op 25-04-2015 20:01 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Er wordt niet inhoudelijk op tweakblogs gemod, zie ook alle topics in de search: http://gathering.tweakers...%5D=15&keyword=tweakblogs

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 13:57

rob_erwt

What does this button do?

Wat modjes ook wel of niet doen, laten we de discussie in ieder geval centraal houden. Deze doe ik dus dicht, updates en aanvullingen kunnen in Zwartgemaakt via tweakblog.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.