Adware Sharkman coupon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 20:18
Hoi,

Sinds kort heb ik adware op mijn pc.. Ik ben altijd erg oplettend met wat ik download en snap ook niet zo goed hoe het op m'n pc is gekomen..

Echter krijg ik het er nu dus niet af, het heet Sharkman coupon en eerst heette het iets met 'Royal nogwat..'

Ik heb gebruikt:

*Malware bytes
*Adw cleaner
*Super anti spyware

Elke keer detecteren ze allemaal de adware en verwijderen ze het maar het komt daarna automatisch terug.. Dit was dus ook de oplossing die ik op het internet heb gevonden, om deze software te gebruiken. Helaas verhelpt het mijn probleem dus niet..

Ik dacht dat het slim was om even hier te komen voordat ik Windows opnieuw installeer want daar heb ik ook niet zo zin in voor een beetje adware. ;)

Zie hier nog een voorbeeld
Op die foto valt het nog mee.. Soms is zo'n 70% van m'n scherm bedekt met ads. :+

Ik hoop dat iemand een goeie tip heeft!
Bvd

Groetjes,

Jony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 21:15
Je hebt de programma's in Safe Mode uitgevoerd? Anders kan het namelijk zo zijn dat de bestanden van de adware niet verwijderd kunnen worden.

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Guido001 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:05:
Je hebt de programma's in Safe Mode uitgevoerd? Anders kan het namelijk zo zijn dat de bestanden van de adware niet verwijderd kunnen worden.
Kan goed zijn dat dit het geval is, de bestanden worden inderdaad niet verwijdererd.. Ook al zegt de scan van wel.

Ik ga dit zometeen proberen en ik zal hier de uitkomst plaatsen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koninkje
  • Laatst online: 22-04 20:31

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Ziet eruit als een add-on in chrome. Daar al gekeken?

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 18:33
Malware wordt de laatste maanden telkens moeilijker te verwijderen, ik doe al 15 jaar beveiliging van zeer uiteenlopende doelgroepen, en het wordt echt zorgwekkend.

Maar goed.
Probeer eerste eens:
http://www.bleepingcomput...ad/junkware-removal-tool/

En
http://www.bleepingcomputer.com/download/combofix/

En check je proxy instellingen in iexplore, Hosts file, en spit de program files en userprofile directories door. En met name de extensions directories van bijvoorbeeld Chrome.

[ Voor 31% gewijzigd door oheng op 25-04-2015 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Koninkje schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:10:
Ziet eruit als een add-on in chrome. Daar al gekeken?
Het is inderdaad een extensie, als ik hem daar verwijder of uitschakel komt hij terug maar nu ik safe mode de bestanden heb verwijderd lijkt het beter te zijn.. Extensie stond er nog wel alleen heb ik geen ads meer in m'n browser.
oheng schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:38:
Malware wordt de laatste maanden telkens moeilijker te verwijderen, ik doe al 15 jaar beveiliging van zeer uiteenlopende doelgroepen, en het wordt echt zorgwekkend.

Maar goed.
Probeer eerste eens:
http://www.bleepingcomput...ad/junkware-removal-tool/

En
http://www.bleepingcomputer.com/download/combofix/

En check je proxy instellingen in iexplore, Hosts file, en spit de program files en userprofile directories door. En met name de extensions directories van bijvoorbeeld Chrome.
Bedankt voor je uitgebreide uitleg en tips, ik zal ze nalopen en inderdaad, het wordt inderdaad steeds lastiger.. Ik kan me ook herinneren dat dit makkelijker ging. Ze zijn 'hardnekkiger' geworden.

Ik ga het nalopen want het lijk erop dat in safe mode de scan uitvoeren al een groot deel heeft geholpen maar zal alles even nalopen. Even dubbel checken

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ben in Safe-mode gegaan, alles scans gedraaid die ik had, extensie verwijderd en nu lijkt het erop dat hij voorgoed weg is. :P

Thanks allen!
Pagina: 1