Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hightower 2.00
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06 10:52
Ik heb sinds gisteren een samsung galaxy tab 4 10.1
terwijl ik al menigeen samsung galaxy telefoon heb gehad kom ik nu toch een probleem tegen waar ik niet uit kom.
na het instellen van de tablet gaat alles goed. maar toen ik een aantal apps een update gaf en daarna een stuk of 20 nieuw installeerde bleef de statusbalk vergrendeld.

als ik vanaf de bovenkant scherm naar beneden swipe verschijnt de status balk. maar een tweede swipe kan ik hem niet verder openen. omdat ik hier pas achterkwam toen ik een beperkte account voor mijn zoon had ingesteld dacht ik even dat het hier aan lag. dus switchte ik terug naar mijn eigen account. geen verschil. toen ik weer terug wou naar de account van mijn zoon kwam ik er achter dat ik geen andere accounts kon installeren op het vergendel scherm. dus ik heb hem terug gezet naar fabriekinstellingen. nu alleen mijn account ingesteld. en nu na wat geinternet te hebben en de automatische updates op de achtergrond te laten lopen. gebeurde het weer.
zelf als ik op mijn BT keyboard of FN stausbalk knop druk geberud er niet waar ik op hoopte

het kan toch niet zo zijn dat een update van een app de statubalk vergrendeld toch?
of zijn er te veel meldingen voor de status balk om weer te geven dat hij ˋvast looptˋ
of heeft iemand een adere oorzaak en hopelijk ook een oplossing.

Update:
Heb onderstussen nog een reset uitgevoerd. en alle programma's 1 voor 1 geïnstallerd om te kijken welke het probleem veroorzaakt.
Het is de Kids stand. Deze werkt op mijn S4 zonder problemen. bij de tab 4 dus niet. zelfs na verwijderen van de kidsstand blijft de taakbalk vergrendeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Hightower 2.00 op 27-04-2015 13:02 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 671227

Heb dit probleem ook ondervonden. Mijn oplossing was een
extra account aan te maken en het probleem was opgelost . :*)