Op zaterdag 30 juni 2001 23:01 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
wat versta jij onder 'wat doen met je pc'? ik durf de uitdaging aan als jij zegt wat ik moet doen.
LoL

ik probeer niet te flamen, maar te zeggen dat er een keerzijde is. AMD is niet voor ALLES het BEST en VETST. Omdat ie nu eenmaal goed is in de populaire statische benches en goedkoop is wint AMD vooral in de budget sector terein. De plekken waar echt veel pc's doorheen gaan, zoals bedrijven, zijn nog niet echt positief. Onder andere door dit soort forums en door de algemene matige bercihten omtrent AMD. Voordat je (of iemand anders) dus tegen iemand zeg dat ie in de stront kan zakken omdat ie Intel prefereerd, overdenk dan ms eerst waarom. Al je meningen zijn gebasseerd op ervaring. Mijn ervaring en die van mijn collega's (ook thuis en bij vrienden enzo) zijn niet erg goed. Amd's worden warm en zijn volgens onze klanten en de "helpdesk" database aanzienlijk gevoeliger voor storing en uitval. De lange termijn moet ook de levensduur bewijzen van AMD proc's, aangezien voorgaande generaties daar niet erg hoog in scoorden. Wat ik dus schrijf is dus geen facto standaard, maar mijn visie op deze kwestie. Ik werk op alle hardware die je je kan voorstellen, maar mijn P3 vinnik, op een P4 na echt het vetst (34'C als ie uuuren bezig is, met de standaard koeling). Dat is net wat je zoekt. De meeste thuis/bedrijfs gebruikers hebben geen tijd en zin in tweaken, dus als hun pc verstoft en dus warmer wordt, dan wordt de 55'C van hun athlon al snel 65'C en hoger. Dan wordt het dus ook al een stuk minder. Ik hoop dat je/jullie zijn wat AMD-negatievelingen bedoelen en proberen te zeggen. Er is nog leven na AMD, en voor mij heet die voorlopig Intel (en jah, dan betaal ik graag iets meer). Als AMD een voor mij wel goed platform maakt, dan spoel ik mijn Intel's ook zo door de spreekwoordelijke plee. Wat mij ook op valt, als laatste puntje, is de 2dehands markt. Ondanks dat Intel nog steeds marktleider is, vieren 2dehands high-end athlons (>1ghz) hoogtij. Dat schept bij mij ook wantrouwen.
Succes allemaal

Ik zal iedereens visie strax wel lezen.. en natuurlijk iedereens ervaqringen op de voet blijven volgen