Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

vervanging Nvidia GeForce 315

Pagina: 1
Acties:

• hiddit
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 03:46
Op mijn werk heeft het vennetje van de GeForce 315 heb begeven nou probeerde ik de specs daar van te zoeken want niet erg lukt door dat ik beperkt internet heb (mobiel in Duitsland). Nou zoek ik een vervanging er voor. Zou iemand me verder kunnen helpen? Gaat voor in de Acer Aspire X3910

• RGAT
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Nog nooit van gehoord maar na wat googlen krijg ik al wat plaatjes te zien en zegt het genoeg ;)
Het is een lowprofile kaartje van een flink aantal jaren terug, zoek in de pricewatch een videokaart met de aansluitingen die jij wilt (VGA/HDMI/DVI enz) en kies een lowprofile, alles gaat meerdere keren sneller zijn dan je oude kaart dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :)

Fixing things to the breaking point...

• hiddit
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 03:46
RGAT schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:07:
Nog nooit van gehoord maar na wat googlen krijg ik al wat plaatjes te zien en zegt het genoeg ;)
Het is een lowprofile kaartje van een flink aantal jaren terug, zoek in de pricewatch een videokaart met de aansluitingen die jij wilt (VGA/HDMI/DVI enz) en kies een lowprofile, alles gaat meerdere keren sneller zijn dan je oude kaart dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :)
Top Dankje dat was de info die ik even nodig had _/-\o_

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 01:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move VB -> CAA

Soittakaa Paranoid!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True