iPhone 5S loopt heel snel leeg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:03
Beste Tweakers,

Mijn half jaar oude iPhone 5s loopt heel snel leeg. Net daalde de batterij in 1 minuut van 25% naar 4%. Met CoconutBattery heb ik bekeken wat de design capacity is en dat is ook onwijs gedaald. Vorige week nog 99,4% nu 89,7%. Dit kan niet goed zijn toch?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k4UL571.png

Groet! Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Afspraak maken bij de genius bar in den haag of Amsterdam en gewoon omruilen :)

Je zit nog binnen het garantie termijn van Apple (1 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 14:31
Het is algemeen bekend dat accu's achteruit gaan in maximum capaciteit naar mate deze vaker wordt geladen. 89.7% na 147 laadbeurten is op zich nog best ok.

Maar weet je ook wat het ding aan het doen is op het moment dat de lading zo snel zakt? Misschien updates aan het binnentrekken of zoiets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je 2x op dat rondje drukken, op waarop je een lijst krijgt met open apps. Sluit er eens een paar door ze naar boven of naar onderen te vegen. Dingen zoals GPS, Bluetooth zijn vreters.

Een batterij gaat ook langer mee als je 'm verbind via wireless ipv 4/3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Zit over het algemeen wel veel op 4G, omdat ik veel onderweg ben. Redde dag altijd makkelijk, maar sinds kort niet meer. Heb het nog even een tijdje aangekeken, maar het ging nu wel heel erg snel. Logisch dat een batterij minder wordt bij meer laadcycles, maar na een half jaar vind ik dit wel heel erg snel. Zeker bij vrij licht gebruik. Zitten bij batterijgebruik ook niet echt uitschieters bij.

Gisteren moest ik mijn telefoon trouwens ook een harde reset geven nadat hij helemaal niets meer deed.

[ Voor 11% gewijzigd door dannyvdb1997 op 25-04-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Even een update: gisteren met Apple gesproken via telefoon. Tip was om telefoon helemaal te herstellen. Gedaan, maar nu een rare glitch als ik m'n scherm ontgrendel. Er zit dus denk ik iets niet goed. Dinsdag afspraak bij genius bar

[ Voor 8% gewijzigd door dannyvdb1997 op 26-04-2015 18:35 ]

Pagina: 1