Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe accu lenovo B590

Pagina: 1
Acties:

• troy417
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21-11 21:49
Mijn zus gebruikt een alweer wat oudere laptop (een lenovo B590) waar de accu sterk van achteruit was gegaan (nog maar een goede 50% van de originele opslagcapaciteit). Daarom heb ik een nieuwe kloon-accu besteld die in tegenstelling tot de 4400 mAh van de originele een capaciteit zou moeten hebben van 5200 mAh. Het betreft een Sanyo 11 accu.

Eenmaal geinstalleerd functioneert de accu prima maar laadt hij maar maximaal op tot 77% van de capaciteit volgens windows batterijbeheer. Is dit omdat hij de accu niet goed herkent vanwege het feit dat deze een kloon is, of heb ik een kat in de zak gekocht? Dit aangezien hij in het energy rapport wel gewoon aangeeft dat deze een ontwerpcapaciteit heeft van 48840 tegenover de 38880 van de originele accu. En dat hij het laatst is opgeladen tot 48820 van de maximale 48840 maar dit niet weergeeft bij de batterij in de menubalk?

Naar mijn inzicht laadt hij wel gewoon compleet op maar geeft hij dit niet weer bij de batterijstatus rechtsonder in windows, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?