Verwijderd

Topicstarter
Hallo forumleden,
Ben van plan om een Samsung UE75 JU7000 75" UHD scherm te kopen.
Dus uit de nieuwe 2015 serie.
Helaas kom ik nog geen enkele review tegen. Maar ik wil natuurlijk wel wat meer info hebben over o.a. de beeldkwaliteit van dit scherm. Je koopt zo'n duur scherm maar niet zo " uit de folder".
En mogelijk zijn er al forumleden die zo'n scherm hebben ??
Hoor graag van jullie.
Alvast bedankt.

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-01 16:39
Ik heb de 55" versie, ik ben zeker tevreden. In het donker zie je wel wat 'witte' vlekken in het scherm, maar ze zitten net op de plaatsen waar er altijd beeld is, ook in films. Dus dat stoort me niet.
Beeldkwaliteit is super! Al moet je alle beeldverbeteringen uitschakelen en je mag de TV uit de doos direct kalibreren.

Verder zijn er nog weinig tizen apps, al komen er elk 2 weken wel nieuwe bij. Maar tot op heden nog geen RTLXL of uitzendinggemist oid.

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01 09:00
Hier is een review te vinden van het 48 inch model: http://www.trustedreviews.com/samsung-ue48js7000t-review.

Komt er kort op neer dat stilstaande beelden er erg mooi uitzien, maar dat dit model kampt met ernstige motion blur en dat het beeld erg reflecterend is. Heb ook al gelezen dat er problemen met clouding en DSE zijn.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:22
Mijn zwager heeft 48inch versie gekocht,en moet zeggen dat beeld goed uit ziet.Vooral gamen is heerlijk op deze tv,hij heeft hem voor 1250 gekocht zonder 3D brillen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky