Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

F1 2014 vergelijk win7 en win8.1

Pagina: 1
Acties:

• petervandamned
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:42
Heel vaag dit. Heb 2 race pc's
mijn eigen met dikke 6 intel core cpu en titan x plus 3 schermen en een fanatec f1 stuur op Windows 8.1 64b
Testen zonder instelling in time attack op spanje 1.25,8 met automaat abs aan en tc op full
daar moest ik redelijk me best voor doen

pak ik mijn 2de racebakje
amd system unlocked oude 555 cpu op 4 cores en een heel simpele 7950 met 1 monitor op windows 7
zelfde circuit zelfde setting oude G25 stuur

Hoef niet eens me best te doen om 1.25,3 te rijden denk als ik weer zou wennen aan de setting van de G25 dat ik gauw een 1 sec of meer win op dat systeem

Beide systemen niets aan gepast in de garage

Iemand hier een verklaring voor? Aangezien ik elke week samen met een maat dit spel online met en tegen elkaar doe

Ligt dat aan het windows ? of het verschil in videokaart ????

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Als je de sturen omwisselt blijft het zo?

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True