Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 10:30
Hallo iedereen,

Adinias hier.

Ik heb een aantal Cherry Toetsenborden die ik graag wil testen voordat ik er één koop, maar ik heb er eigenlijk nog nooit één geprobeerd. Het enige wat ik me af vraag is waar de beste plek is om Cherry toetsenborden uit te kunnen testen.

Laatst was ik namelijk bij de Media Markt en ik vroeg of ik een Cherry Brown toetsenbord kon testen, ze zeiden dat ze alleen een Cherry Brown toetsenbord van Razer hadden, terwijl ik er één van CM Storm wil uitproberen.

Zijn er enige winkels die niet al te moeilijk te vinden zijn waar ik deze toetsenborden kan uitproberen?
Zo niet, is er een andere manier om deze te testen?

Alvast bedankt,

Adinias.

*Als ik in het verkeerde deel van het Forum zit, dan hoor ik dat graag.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zijn toch wel genoeg winkels te bedenken? Beetje zichzelf respecterende computerwinkel heeft altijd wel toetsenborden liggen om te testen, ook - of juist - mechanische. Kijk anders in de pricewatch, de artikelen heb je zelf al gekoppeld. Een aantal van die webwinkels, heeft ook gewoon fysieke winkels.

Sowieso hebben CD-ROM Land (Breda), Paradigit (meerdere plaatsen) en Computerland (Amsterdam) fysieke winkels.

Daarnaast, als je online besteld heb je twee weken bedenktijd en mag je het product testen zoals je dat ook in de winkel kan doen. Besluit je dus binnen die 14 dagen dat je het product niet wilt, kun je onder wet Koop op Afstand (als men moeilijk doet) de koop alsnog ontbinden. Kosten voor het retourneren zijn dan wel voor jezelf.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 25-04-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
CptChaos schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:14:
Zijn toch wel genoeg winkels te bedenken? Beetje zichzelf respecterende computerwinkel heeft altijd wel toetsenborden liggen om te testen, ook - of juist - mechanische. Kijk anders in de pricewatch, de artikelen heb je zelf al gekoppeld. Een aantal van die webwinkels, heeft ook gewoon fysieke winkels.

Sowieso hebben CD-ROM Land (Breda), Paradigit (meerdere plaatsen) en Computerland (Amsterdam) sowieso fysieke winkels.

Daarnaast, als je online besteld heb je twee weken bedenktijd en mag je het product testen zoals je dat ook in de winkel kan doen. Besluit je dus binnen die 14 dagen dat je het product niet wilt, kun je onder wet Koop op Afstand (als men moeilijk doet) de koop alsnog ontbinden. Kosten voor het retourneren zijn dan wel voor jezelf.
Ik zie inderdaad dat de meeste Webshops ook vestigingen hebben, maar die webshops die deze toetsenborden verkopen zitten allemaal in de buurt van Noord-Brabant en Utrecht :S

Maar goed, optie 2 klinkt dan nog wel het beste.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kan ook bij lokale computerwinkels kijken toch? En met wat zoeken kom je nog meer winkels tegen:
http://places.tomtom.com/...computerwinkels/Friesland
http://www.computerwinkel-gids.nl/groningen

Heb even wat noordelijks gezocht, maar ik neem aan, dat je met dergelijke sites wel uit de voeten kan verder. ;)

[ Voor 82% gewijzigd door CH4OS op 25-04-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 18:25
mycom in emmen? of de dixons in emmen. of de mediamarkt in emmen.

15min met de trein. of een minuut of 20 met de auto.
lijkt mij toch dichtbij genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Kan je niet het beste gewoon zo'n testplankje met de meestvoorkomende switches kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 03:33
cherry switches zijn cherry switches, blauw in razer is hetzelfde als blauw in CMstorm, dus je kan sowieso op een ander toetsenbord uitvinden of je de switch goed vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleUx2
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 18:50
Ik heb hetzelfde probleem gehad.
Ik heb op het gegeven moment gewoon een toetsenbord besteld en gekeken of die mij beviel.
Als je de verpakking mooi heel laat kun je die altijd weer retourneren.

Ben nu een trotse eigenaar van een Logitech G710+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik weet toevallig dat Paradigit in Eindhoven (beemdstraat) een aantal mechanische dingen heeft liggen. Van Razer, Logitech (Orion Spark :9~ ) en ik geloof ook een aantal CM. Maar dat weet ik niet zeker :+

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
CptChaos schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:24:
Je kan ook bij lokale computerwinkels kijken toch? En met wat zoeken kom je nog meer winkels tegen:
http://places.tomtom.com/...computerwinkels/Friesland
http://www.computerwinkel-gids.nl/groningen

Heb even wat noordelijks gezocht, maar ik neem aan, dat je met dergelijke sites wel uit de voeten kan verder. ;)
Friesland en Groningen zijn best verweg als je in Zuidoost drenthe woont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De URL's zijn aanpasbaar hoor. ;) Daarom dat ik ook al zei dat je met de URL's zelf ook wel verder kan. ;)
Pagina: 1