Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Reclamebureau heeft interesse in mijn video, wat te doen

Pagina: 1
Acties:

• funk-e
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 02-09 11:53
Ik heb een korte filmpje gemaakt en op vimeo geplaatst. Een reclamebureau wil dit filmpje gebruiken voor een reclamecampagne voor 1 van haar klanten (groot internationaal bedrijf). Het idee is dat ze in de betreffende reclame kleine stukjes laten zien van verschillende video's, waaronder die van mij. De reclamecampagne zal internationaal zijn.

Nu bieden ze mij een vergoeding van $500,- voor gebruik van het filmpje, die ze een jaar willen gebruiken. Aan de ene kant vind ik dit een leuk bedrag voor een home-video geschoten met mijn smartphone en ik voel mij natuurlijk vereerd, maar aan de andere kant krijg ik misschien spijt van het feit dat ik niet meer heb gevraagd (en akkoord ben gegaan met hun eerste 'bod'). Daarnaast kan ik me voorstellen dat ze een andere video kiezen wanneer ik niet akkoord ga met het bedrag.

Hebben meer mensen hier ervaring mee? Hoeveel is zoiets waard?

...less is more

• Garyu
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 00:21
Lijkt me een redelijk bedrag eigenlijk - natuurlijk afhankelijk van hoeveel van de video ze willen gebruiken, bij een paar seconden materiaal is het prima, bij een paar minuten zou ik waarschijnlijk meer verlangen.

• funk-e
Garyu schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:45:
Lijkt me een redelijk bedrag eigenlijk - natuurlijk afhankelijk van hoeveel van de video ze willen gebruiken, bij een paar seconden materiaal is het prima, bij een paar minuten zou ik waarschijnlijk meer verlangen.
Het filmpje duurt 30 seconden.

Maakt het nog verschil hoeveel het filmpje wordt uitgezonden? Als hij gebruikt wordt zal hij wereldwijd getoond worden: tv, website en social media.

...less is more

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:46
funk-e schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:54:
[...]

Het filmpje duurt 30 seconden.

Maakt het nog verschil hoeveel het filmpje wordt uitgezonden? Als hij gebruikt wordt zal hij wereldwijd getoond worden: tv, website en social media.
500 euro voor een fimpje van 30 seconde die gebruikt gaat worden voor een internationale reclame campagne? dat is echt helemaal niks.. je weet zowiezo dat ze laag inzetten dus hoger kan zowiezo wel denk ik

[Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 25-04-2015 00:05]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 650W

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:18

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

spartacusNLD schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 00:05:
[...]

500 euro voor een fimpje van 30 seconde die gebruikt gaat worden voor een internationale reclame campagne? dat is echt helemaal niks.. je weet zowiezo dat ze laag inzetten dus hoger kan zowiezo wel denk ik
Is dat echt de beste keuze?
Voor hetzelfde geld kiezen ze gewoon een ander filmpje. Het is nou niet dat het aanbod op internet laag is...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• spartacusNLD
Jeroenneman schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 00:12:
[...]
Is dat echt de beste keuze?
Voor hetzelfde geld kiezen ze gewoon een ander filmpje. Het is nou niet dat het aanbod op internet laag is...
ze kiezen niet zomaar voor jou toch? ik weet niet van voor reclame bureau t is maar meestal kiezen ze er niet zomaar een uit.. dat ze jou kiezen betekend dat ze interesse hebben. dus laat je niet zomaar aan de kant zetten.. je hebt niks dus je kan ook niks verliezen je kan alleen meer winnen.. :) ikzelf als student zou t meteen doen maar als jou portemonnee t wel toelaat zou ik niet meteen akkoord gaan

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 650W

• Plato112
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 24-07 20:47

Plato112

Da is toch nie normaal!

Zolang we niet weten of het bijzondere content is, blijft het natuurlijk een moeilijk verhaal.
Ik heb zelf geen ervaring, maar als iemand dat wel heeft is het nog steeds onduidelijk of de content/relevantie/uniekheid vergelijkbaar is.

Als er waarschijnlijk vergelijkbaar materiaal te vinden is, dan het is natuurlijk minder waard.

Speed limits are like herpes.

• the mod man
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 19:31

the mod man

iets van beeldmaker

Waarschijnlijk gebruiken ze maar een x aantal (5-8 ? ) seconden van het filmpje. Ik weet iemand die stock footage maakt die vraagt 100 per seconde en verkoopt zulke dingen o.a. ook aan de BBC die het weer gebruiken in planet earth en dat soort films/docu's.

*een bedrijf waar ik voor werk keek ernaar een heeft prijzen opgevraagd. Daarna vroegen ze mij of ik dat evt goedkoper zou kunnen.

I can't wait to shoot!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Als ze meerdere video's gebruiken is de kans dat ze meer dan 5 seconden gebruiken redelijk klein is. Je zou af kunnen spreken dat ze 500 euro per 5 seconden beeld betalen, afgerond naar boven. De 100 euro per seconde kan ook interessant zijn, tenzij ze minder dan 5 seconden willen gebruiken ;)

• GerardHenninger
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 24-09 22:52

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

funk-e schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:34:
Ik heb een korte filmpje gemaakt en op vimeo geplaatst. Een reclamebureau wil dit filmpje gebruiken voor een reclamecampagne voor 1 van haar klanten (groot internationaal bedrijf). Het idee is dat ze in de betreffende reclame kleine stukjes laten zien van verschillende video's, waaronder die van mij. De reclamecampagne zal internationaal zijn.

Nu bieden ze mij een vergoeding van $500,- voor gebruik van het filmpje, die ze een jaar willen gebruiken. Aan de ene kant vind ik dit een leuk bedrag voor een home-video geschoten met mijn smartphone en ik voel mij natuurlijk vereerd, maar aan de andere kant krijg ik misschien spijt van het feit dat ik niet meer heb gevraagd (en akkoord ben gegaan met hun eerste 'bod'). Daarnaast kan ik me voorstellen dat ze een andere video kiezen wanneer ik niet akkoord ga met het bedrag.

Hebben meer mensen hier ervaring mee? Hoeveel is zoiets waard?
Echt, d'r moet een sticky topic komen met als titel "Krijg ik genoeg voor m'n werk"; elke keer komt deze vraag weer voorbij.

Het antwoord is heel simpel : ben jij tevreden met die 500 euro? Zo ja, dan accepteren. Mocht je dat niet zijn, dan vragen wat je het wel waard vindt, alleen jij kan dat bepalen.

Dit is net zoals als "Ik kan met haar daten, ze is wel leuk, maar misschien als ik het bij dat andere meisje probeer dan lukt dat ook. Misschien is die wel beter in bed...". Gewoon ergens voor kiezen en je daarbij neerleggen. Als jij blij wordt van 500 euro voor het "werk" dat je hebt verricht dan aannemen en niet meer over nadenken. Hetzelfde geldt als je meer vraagt: als je wordt afgewezen en ze gaan voor een ander, dan accepteren en verder gaan, dat is het risico van zakendoen.

• henkbas
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-09 10:33
Evanescent schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 00:47:
Als ze meerdere video's gebruiken is de kans dat ze meer dan 5 seconden gebruiken redelijk klein is. Je zou af kunnen spreken dat ze 500 euro per 5 seconden beeld betalen, afgerond naar boven. De 100 euro per seconde kan ook interessant zijn, tenzij ze minder dan 5 seconden willen gebruiken ;)
Oftewel €500 voor 0-5sec. en €100 voor elke seconde meer...

• PricewatchJunk
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 31-12-2016
Gewoon doen. Wat denk je dat er gebeurt als je het bod weigert? Denk je dat ze af gaan wachten tot ze van iedereen die ergens een random filmpje plaatst toestemming hebben gekregen? Tuurlijk niet, tijd is geld. Ze zijn al bezig om dat in 1 reclame filmpje te editen en die zenden ze toch wel uit of ze toestemming hebben of niet. Want wie kan er een internationaal bedrijf aanklagen? Zit waarschijnlijk in een ander land, gigantische kosten, en dat voor een filmpje wat iemand sowieso al random op internet plaatst. Je mag blij zijn dat ze je uberhaut die 500€ nog willen aanbieden.

• Bron
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18-09-2019
Ik zou het aan nemen. Te veel aanbod op het internet tenzij het een heel bijzonder filmpje is natuurlijk.

500,- is niet verkeerd.

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zou het ook aannemen, 500 euro is toch een leuk bedrag om zomaar even te krijgen?

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
henkbas schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:07:
[...]

Oftewel €500 voor 0-5sec. en €100 voor elke seconde meer...
Eén persoon roept een bedrag per seconde en dat is dan blijkbaar de industriestandaard die iedereen maar aan zou moeten houden? :+

$500 voor een video die je in 30 seconden met je smartphone hebt gefilmd, en waar je anders toch nooit wat mee zou gaan doen/verdienen, had ik allang ja op gezegd. Natuurlijk betalen ze er minder voor dan wat ze eraan denken te verdienen, maar ik vind dat niet gek verdiend.

The devil is in the details.

• tellavist
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 10-01 14:24
Is dit een serieuze vraag?!
Je maakt een filmpje met je smartphone van 30 seconde.
Er komt een random bureau- zeg wil jij 500eu vangen voor dat random filmpje?
En je moet er over nadenken?! :+

Als je nou proffesioneel filmpjes maakte zou ik die vragen gaan stellen.
Dit is gewoon afvragen of je random 500eu wel of niet moet accepteren.

Aanemen die hap! 8)7

Een handtekening?!

• henkbas
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-09 10:33
tellavist schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:05:
Is dit een serieuze vraag?!
Je maakt een filmpje met je smartphone van 30 seconde.
Er komt een random bureau- zeg wil jij 500eu vangen voor dat random filmpje?
En je moet er over nadenken?! :+

Als je nou proffesioneel filmpjes maakte zou ik die vragen gaan stellen.
Dit is gewoon afvragen of je random 500eu wel of niet moet accepteren.

Aanemen die hap! 8)7
Serieus... doet het er toe waar een filmpje mee gemaakt is? TS vraagt of €500 normaal is. Ok, hij is geen prof maar als je als amateur iets maakt dat een waarde vertegenwoordigt dan is het niet raar om te vragen of de waarde die geboden is klopt... just saying

• Henk007
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:19
Ik zou het bod accepteren. Als je het afwijst zoeken ze gewoon een andere video

• spartacusNLD
Henk007 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:00:
Ik zou het bod accepteren. Als je het afwijst zoeken ze gewoon een andere video
Hoe weet je dit? t is niet dat er iemand youtube openend en het eerste filmpje meteen kiest.. :)

• Speedmaster
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:00

Speedmaster

Make my day...

Kunnen we nu allemaal niet lezen....TS heeft het over $500,- en niet 500,- is dus effectief €460,= Laten we het dus wel even over de juiste valuta hebben.

Bedrag is redelijk, Video van nieuwsitems is pakweg €250,= voor 1 a 2 minuten, dus het geboden bedrag is redelijk

• VantageR
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Het ligt er dus aan hoe uniek het filmpje is. Ik zou een beetje rondkijken in hoeverre er vergelijkbaar materiaal op internet staat. En hoe makkelijk ze het zelf zouden kunnen maken. Als dat allemaal gunstig uitvalt, zou ik zeker nog proberen te onderhandelen over de prijs. Anders gewoon accepteren.

• aimilius
  • Registratie: maart 2015
  • Niet online
Ik zou het (net als de meeste andere hier :) ) gewoon accepteren, behalve als het echt bijzonder is.

Offtopic: [quote]Speedmaster schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:06:
Kunnen we nu allemaal niet lezen....TS heeft het over $500,- en niet 500,- is dus effectief €460,= Laten we het dus wel even over de juiste valuta hebben.
[/quote]
Als TS nog even kon wachten dan is het juist meer dan 500 euro... :o

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:01
GerardHenninger schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 03:19:
[...]
Het antwoord is heel simpel : ben jij tevreden met die 500 dollar? Zo ja, dan accepteren. Mocht je dat niet zijn, dan vragen wat je het wel waard vindt, alleen jij kan dat bepalen.
Dit inderdaad :)

Had je überhaupt verwacht dat je er geld mee zou verdienen? Veel mensen hier geven al aan dat het redelijk gangbare bedragen zijn waarover gesproken wordt. Ik zou het dus gewoon accepteren.

Ik ga er even van dat je het niet beroepsmatig doet, want anders wist je wel wat gangbare prijzen waren in deze industrie ;)

• funk-e
Bedankt voor alle reacties:

Voor de goede orde: het gaat hier inderdaad om een home-video van 30 seconden die ik heb gemaakt met mijn smartphone. Daarna heb ik nog 30 seconden gespendeerd om er muziek onder te zetten. Ik heb er dus zelf 1 minuut aan gespendeerd en nooit verwacht dat ik er iets aan zou verdienen.

Het ligt in de lijn der verwachting dat er een paar seconden gebruikt wordt in een TV-commercial. Het volledige filmpje zal op een website te zien zijn.

Ik blijf eigenaar van het filmpje en mijn naam en twitternaam zullen erbij getoond worden.

Ik ben natuurlijk tevreden met $500,-. Het gaat hier echter om een groot internationaal bedrijf en dan wordt je misschien automatisch een beetje hebberig. Ik zou het ook erg jammer vinden als het niet door zou gaan.

Ik denk dat ik het contract maar ga tekenen. Bedankt voor jullie input

[Voor 3% gewijzigd door funk-e op 25-04-2015 12:54]

...less is more

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Speedmaster schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:06:
Nou nou, wat een verschil :+
Bedrag is redelijk, Video van nieuwsitems is pakweg €250,= voor 1 a 2 minuten, dus het geboden bedrag is redelijk
Volgens jou is €250 voor 1 á 2 minuten normaal, $500 voor 30 seconden (wat omgerekend $1000 voor 1 minuut of $2000 voor 2 minuten zou zijn) noem ik dan niet redelijk, maar gewoon goed.

The devil is in the details.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je mag dat verschil anders wel aan mij geven hoor, als jij het blijkbaar toch kan missen. ;)

[Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 25-04-2015 13:06]

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• RGAT
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Zolang dat reclamebureau dan niet alle rechten op jouw filmpje overneemt waardoor je m kwijt bent zou ik het gewoon doen.
Je hebt met je telefoon voor de gein 30 seconden een filmpje gemaakt, dat op Youtube gegooit en nu komt er iemand die zegt 'wil je 500 euro', ga je dan zeggen 'nee ik wil 1000' ;)
Aanpakken die 500 euro, lekker uit eten met het gezin en er plezier van hebben.

Fixing things to the breaking point...

• macnerd
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:49

macnerd

No Apples please :-)

Ik zou 't ook gewoon doen, maar wat als de campagne langer duurt en het filmpje daardoor langer te zien is? Een extra vergoeding is dan te rechtvaardigen.

MacNerd

• enermax
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 13:04
3 papegaaien die het wilhelmus zingen terwijl ze de polonaise lopen is meer waard dan een papegaai op een stokje. How uniek is het?

• Mania-92
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:26
Hoeveel is die 500 dollar je waard?
Ben je een student en kun je het goed gebruiken? Of heb je geld genoeg en verdwijnt het ergens op een spaarrekening? In het tweede geval kun je ook hoger inzetten, als ze dan afhaken maakt het ook niet zoveel uit.

• link0007
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 21:35
Puur uit interesse, mocht het mij ooit gebeuren: hoe zit het met belasting afdragen e.d.? Moet je dit aangeven bij je aangifte?

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• CurlyMo
  • Laatst online: 00:12

CurlyMo

www.pilight.org

Dit heet inkomsten uit overig werk:
http://www.belastingdiens...esultaat_uit_overig_werk/

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

• Universal Creations
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23:53
Topic maar even in Workflow gezet, want daar past het beter

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Godox V860II

• Jermaine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18-08 15:45

Jermaine

Hi friend!

funk-e schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:54:
Het gaat hier echter om een groot internationaal bedrijf en dan wordt je misschien automatisch een beetje hebberig.
Je kunt het ook zo zien; indirect is dat grote internationale bedrijf geïnteresseerd in jouw werk; goed voor je ego en je krijgt echt eer voor je werk.

Zelf heb ik ook iets dergelijks "meegemaakt"; enige tijd geleden heb ik 's avonds enkele panorama's geschoten van een nieuwe brug hier in de buurt is gebouwd. Deze brug stond op het punt van oplevering, maar was nog niet in gebruik maar wel ontzettend goed uitgelicht door de bouwlampen om het project heen. De architect van de brug vond mijn foto's op Flickr en vond de foto's klaarblijkelijk zo cool dat 'ie ze van mij heeft gekocht en nu hangt "mijn werk" bij hem op kantoor. Ik moet toch wel zeggen dat ik dat persoonlijk erg tof vind _/-\o_

• SalimRMAF
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21-09 22:17

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar het filmpje en de international. O+

Gulfstream G650

• funk-e
SalimRMAF schreef op zondag 26 april 2015 @ 02:25:
Zodra het gebruikt wordt zal ik het hier in dit topic plaatsen :)

...less is more

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Nu online
funk-e schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:22:
Mag ik er dan gratis naar kijken? ;)

Nickname does not reflect reality

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23:29

Gonadan

Moderator Foto & Video
funk-e schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:22:
Vergeten of is het uiteindelijk niet gelukt? :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art ~ 100-400 Contemporary

• funk-e
Gonadan schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:17:
[...]

Vergeten of is het uiteindelijk niet gelukt? :)
Nee, de uiteindelijke versie niet gehaald :N

...less is more

• Gamebuster
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20-09 20:25
Wel 500 dollar gekregen?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• funk-e
Nee, helaas. Dat zou ik alleen krijgen wanneer mijn filmpje in de uiteindelijke versie zou komen.
SalimRMAF schreef op zondag 26 april 2015 @ 02:25:
Nu kan ik het gelukkig wel delen :P

Het gaat om dit filmpje: https://vimeo.com/110701602 (ondanks HD nog redelijk compressed op vimeo)

En het ging om de 'Shot on iPhone 6'-campagne van  Apple

:)

[Voor 3% gewijzigd door funk-e op 18-11-2015 01:06]

...less is more

• Khallouki
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 00:04
Jammer dat je het niet hebt gehaald!

• Snuurtje
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23-09 15:19
Dit is een prima bedrag, op meeste stock sites betaal je minder. Waarschijnlijk vragen ze geen exclusiviteit toch? Dat drijft de prijs ook op.

• Kliko
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 22:23
funk-e schreef op woensdag 18 november 2015 @ 01:05:
[...]

Nee, helaas. Dat zou ik alleen krijgen wanneer mijn filmpje in de uiteindelijke versie zou komen.

[...]

Nu kan ik het gelukkig wel delen :P

Het gaat om dit filmpje: https://vimeo.com/110701602 (ondanks HD nog redelijk compressed op vimeo)

En het ging om de 'Shot on iPhone 6'-campagne van  Apple

:)
Cute filmpje. O+

• funk-e
Snuurtje schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:32:
Dit is een prima bedrag, op meeste stock sites betaal je minder. Waarschijnlijk vragen ze geen exclusiviteit toch? Dat drijft de prijs ook op.
exclusiviteit voor max 1 jaar

...less is more

• Contrez
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 25-09 12:15
Het duurde even maar nu weten we eindelijk welk filmpje het is :P

Jammer dat je het niet hebt gehaald, vond hem vergeleken met de andere deelnemers best wel goed.

• onetime
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
funk-e schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:54:
Bedankt voor alle reacties:

Voor de goede orde: het gaat hier inderdaad om een home-video van 30 seconden die ik heb gemaakt met mijn smartphone. Daarna heb ik nog 30 seconden gespendeerd om er -muziek onder te zetten.- Ik heb er dus zelf 1 minuut aan gespendeerd en nooit verwacht dat ik er iets aan zou verdienen.
...
Ik blijf eigenaar van het filmpje en mijn naam en twitternaam zullen erbij getoond worden.
...
Ik denk dat ik het contract maar ga tekenen. Bedankt voor jullie input
Als het niet je eigen muziek is: pas op dat je alleen je -eigen- beeldmateriaal beschikbaar stelt....

Is dat goed gegaan? Deze opmerking voor andere cineasten in de toekomst.

[Voor 5% gewijzigd door onetime op 19-11-2015 12:47]

2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd' en opnieuw begonnen.

• funk-e
onetime schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:45:
[...]

Als het niet je eigen muziek is: pas op dat je alleen je -eigen- beeldmateriaal beschikbaar stelt....

Is dat goed gegaan? Deze opmerking voor andere cineasten in de toekomst.
In dit geval had ik het filmpje geschoten en gemonteerd op mijn iPhone met iMovie. Apple was in dit geval zelf de intellectueel eigenaar. Daarnaast zou het om een clip van max 10 seconden gaan, zonder muziek.

...less is more

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True