Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

outlook account linken aan nokia lumia 800

Pagina: 1
Acties:

• dutch_joker
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 30-11-2019
Van mijn werknemer heb ik een 'tijdelijke' telefoon gekregen (nokia lumia 800). Een oud beessie, maar ziet er nog goed uit. Echter wil ik graag mijn mail adres (bedrijfsmail) linken aan mijn account. Nu heb ik geprobeerd in te voeren in de mail, maar krijg ik de melding dat 'instellingen kunnen niet worden gevonden'. Wat te doen?

Op mijn laptop ben ik gelinkt aan outlook, neem aan dat ik het in moet geven als een outlook mailadres?

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Wat heb je zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen? We verwachten hier een beetje meer eigen initiatief. Zo vertel je niet eens wat je allemaal qua instellingen hebt geprobeerd.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True