Ik ben al even op zoek naar een draagbaar draadloos speakertje en ik vond het wel een goed idee de expertise van de Tweakers-gemenschap te benaderen. Ik heb al heel wat over het onderwerp gevonden, maar wilde toch even jullie mening. Ik zoek dus naar een betaalbare speaker (60-80 euro liefst) die kwalitatief toch wel goed is en luid genoeg kan. Ik heb al wat gevonden, maar zou totaal niet weten waar de prijsverschillen in zitten. Ik ken namelijk echt niet veel van speakers. Bedankt om het even door te nemen!
Mijn gevonden zaken (van lage naar hogere prijs):
Caliber HPG507BT:€50
pricewatch: Caliber HPG507BT
PHILIPS DS1150:€60
pricewatch: Philips DS1150
PHILIPS BT4000:€70
pricewatch: Philips BT4000 Zwart
Sony SRS-X2 Zwart:€78
pricewatch: Sony SRS-X2 Zwart
GBL FLIP 2: €80
pricewatch: JBL Flip 2 Zwart
PHILIPS BT3500W:€80
Wat is het geschil met boxjes van dezelfde grootte maar rond de 100 euro? Ik denk aan speakers als "oude audio oude move l bluetooth coral-", "jaar solomate mini black", "ue mini boom black" en "gear4 houseparty go!".
Ik ben zelf echt voor het design van die GBL FLIP 2, maar miss is dat helemaal niet de beste keuze? Dank voor het antwoord!!
Mijn gevonden zaken (van lage naar hogere prijs):
Caliber HPG507BT:€50
pricewatch: Caliber HPG507BT
PHILIPS DS1150:€60
pricewatch: Philips DS1150
PHILIPS BT4000:€70
pricewatch: Philips BT4000 Zwart
Sony SRS-X2 Zwart:€78
pricewatch: Sony SRS-X2 Zwart
GBL FLIP 2: €80
pricewatch: JBL Flip 2 Zwart
PHILIPS BT3500W:€80
Wat is het geschil met boxjes van dezelfde grootte maar rond de 100 euro? Ik denk aan speakers als "oude audio oude move l bluetooth coral-", "jaar solomate mini black", "ue mini boom black" en "gear4 houseparty go!".
Ik ben zelf echt voor het design van die GBL FLIP 2, maar miss is dat helemaal niet de beste keuze? Dank voor het antwoord!!