Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• songbird
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13-09-2015
Ik ben op zoek naar een plek waar ik geheugen kan kopen en wel de volgende modules:

kingston 8gb 2rx8 pc3l - 12800S - 11 - 11 - F3

Wie kan mij een link sturen waar deze modules te koop zijn of heeft advies over welke modules ik het beste kan aanschaffen? Ik kan deze modules nergens vinden.

[Voor 16% gewijzigd door songbird op 24-04-2015 19:29]

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis hier veel eigen input en daar naast hebben we Componenten Aankoopadvies. Als laatste zullen maar heel weinig mensen een linkje paraat hebben staan. Wat anderen kunnen googlen kan jij ook :). Dit topic gaat op deze manier in ieder geval op slot.

Denk bij je zoektocht ook aan de V&A, eBay, marktplaats e.d.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True