Toon posts:

Mededelingen forum...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ligt 't nou aan mij, of is 't eigenlijk gewoon een bende.. K bedoel alles staat door elkaar, d'r zit nix aan structuur in.

Als k een faq zoek van een forum, zoek k 'm eerder in dat subforum dan daar. Kijk k daar net ff en staat alles door elkaar.

Gaat dat nog veranderen of blijft dat zo :?

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

zal wel in orde komen denk ik...... waarschijnlijk hebben 'ze' er nu geen tijd voor.... hebben nog wel andere problemen denk ik

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hebben we toevallig overleg over in het crew forum, er zal structuur aangebracht worden :)
Het is allemaal nog zo nieuw, nog even wennen en er moet gewoon nog eea. gebeuren ;)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mededelingen... kun je die niet kwijt op tweakers.net zelf in de .plan?

Anders: maak een brede row bovenin GoT, met een link naar een faq. En laat er dan max. 3 mededelingen staat ofzo.

IMHO vind ik het een overbodig ding. Als er een mededeling is plaats je dat in het bijhorende forum, zoveel zal er toch niet gebeuren?!?

En volgens mij is het handig om te kijken of er wel interesse is voor dat 'mededelingen-forum'. Track het aantal hits eens, ik denk dat alleen mods er komen kijken, uit goede wil.

Maarja, dan ben ik ook al aan de bier he ;) :9

ps. ligt het aan mij, of is de database server/verbinding trager?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 16 juni 2001 21:56 schreef Blue-eagle het volgende:
Mededelingen... kun je die niet kwijt op tweakers.net zelf in de .plan?
Ach, uit de herhaaldelijk terug komende topics hier in LA (zie bijvoorbeeld allerlei topics over de afgelopen verhuizing) blijkt nog al es, dat .plan's van t.net niet door iedereen hier op GoT gelezen worden...

Verwijderd

Zou het mededelingen forum niet beter hernoemd worden naar mededelingen / GoT FAQS ?
Er staan namelijk meer FAQ's dan medelingen in ...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het zou natuurlijk heel mooi zijn als de FAQs / mededelingen op een aparte pagina gerangschikt kunnen worden op het forum waar ze bij horen, maar dat vraagt om aanpassingen op Topix.

Een naamsveranderen naar 'FAQs & Mededelingenforum' oid lijkt me geen verkeerd plan.
ps. ligt het aan mij, of is de database server/verbinding trager?
Bij mij is het errug snel, zelfs op ISDN.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik kan gewoon reageren op de faq's in het mededelingenforum, dat is niet de bedoeling lijkt mij, foutje of zie ik het verkeerd?

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 00:49 schreef lester het volgende:
ik kan gewoon reageren op de faq's in het mededelingenforum, dat is niet de bedoeling lijkt mij, foutje of zie ik het verkeerd?
Ja ik vroeg ook al af hoe dat zat. Zal wel niet de bedoeling zijn.
Pagina: 1