Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met portforwarding... uit Ideeën!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal! :)

Ik ben overgestapt naar een nieuw camerasysteem. Lokaal functioneert dit systeem inmiddels prima, maar krijg de toegang op afstand voor mobiele telefoons niet goed ingesteld. Wie weet een mogelijke oplossing?

Situatie:
  1. De DVR heeft via DHCP een intern ip-adres toegewezen gekregen.
  2. Dit adres is statisch gemaakt.
  3. Vervolgens is op de router via NAT een poort (9101) ingesteld voor forwarding naar de DVR op zijn interne adres 192.168.1.40.
  4. Controle met een poortscanner laat zien dat de desbetreffende poort open is en;
  5. de status van de DVR is eveneens ‘’online’’.
Maar wanneer ik de beelden m.b.v. een mobiele telefoon wil bekijken geeft hij echter de melding dat sprake is van een netwerkfout (zonder verdere specificatie). Ik heb inmiddels geen idee meer waar de fout kan liggen. Heeft er iemand nog tips/Ideeën?

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:41
Is dat de enige poort die nodig is?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dit is de enige poort die nodig is.
Ik heb eerder op andere poorten een DVR gehad met 4 camera's en deze functioneerde wel naar behoren. Heel vreemd...

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 20:09
Welk type dvr is het?
Het lijkt alsof poort 9101 nodig is voor de verbinding en een andere poort voor de data. Kijk nog maar eens goed of je niet meer poorten moet forwarden

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.