Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Problemen met Windows 8.1 Clients door Microsoft Accounts

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

• ART-ROTTERDAM
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 24-04-2015
Tegenwoordig heet het weer Microsoft Account paar maanden geleden nog "Windows Live ID"

Check mijn posts bij Microsoft en Avast Forums

http://answers.microsoft....98-4a00-bda8-0883d9792f73

Als dit allemaal terug te voeren is op een organisatie of groep personen, dan loopt de schade claim in de miljoenen misschien wel in de miljarden, want ik ben met telomerase inducers (chemische modificaties) voor de verjongingskuur bezig geweest op de probleem computer, mensen kunnen dan in theorie 2000 jaar worden

http://www.satoconor.com

Ik ben een van de tienduizenden die afgestudeerd is op de chemische modificaties van natuurstoffen, maar misschien de enige die Cycloastragenol derivaten zo goed koop kan maken als aspirine en het in het ziekenfonds voor iedereen beschikbaar wil hebben, niet alleen voor de elite, die met hun prive universiteiten het misschien al hebben.

NB: Bij grootschalige proefpersoon experimenten zullen we denk ik het over 20 jaar weten of het werkt.

Enfin mijn hoofdcomputer wordt tegen gewerkt, en ik zoek hulp, wie wil er een stuk van de schadeclaim koek, en dat is hele lekkere koek :)

Johan G. van der Galiën.
Twitter: @galien8 en @art_rotterdam
Facebook: https://www.facebook.com/artrdam (Johan G. van der Galien)

[Voor 5% gewijzigd door ART-ROTTERDAM op 24-04-2015 14:45]

• TommieW
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:30

TommieW

Numa numa.

Goed verhaal, lekker kort ook. Maar wat is je vraag?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
Xiaomi Mi 9T Pro

• ART-ROTTERDAM
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 24-04-2015
Wil jij een stuk van de koek? Ik zoek een goede schadeclaim advocaat die op provisie basis wil werken, kan geen uurtariefbetalen, provisie op het bedrag van een toegekende schade claim door een Rechter, advocaat zal ook moeten opdraaien voor risico proceskosten veroordeling.

Microsoft wil bijvoorbeeld niet zeggen of ik aangifte moet doen bij Politie Rotterdam over cybercriminelen die met mijn hoofdcomputer lopen te rotzooien (check maar mijn Microsoft forum posts)

Medewerkster Politie Service Center 0900 - 8844 ~12:00 23-04-2015 heeft gezegd vraag het eerst aan Microsoft, dat heb ik ook naar Microsoft in het forum gecommuniceerd.

Service Center zegt ook wij kunnen bij grote gevallen een computer scannen of er door hackers mee gerotzooid is, volgens mij is dat via mijn Microsoft Account gebeurt! Omdat een andere dezelfde computer met een ander Microsoft Account helemaal niet dezelfde problemen heeft.

[Voor 32% gewijzigd door ART-ROTTERDAM op 24-04-2015 15:05]

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 28-09 21:30

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Ik heb geen idee wat je nou precies wilt, maar zie wel dat het niet hier in WOS thuis hoort. Ik wil je dan ook verzoeken om Het algemeen beleid en de verschillende beleidstopics in de fora te lezen alvorens een topic te openen.

Omdat het niet duidelijk is wat je nou probeert duidelijk te maken, sluit ik dit topic.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True