Onlangs heb ik het verzoek gedaan aan mijn hypotheekverstrekker om mijn huidige hypotheek (aflosvrij) om te zetten naar een lineaire hypotheek. Nu krijg ik als antwoord dat ik dat via een tussenpersoon moet gaan regelen. En die kosten natuurlijk weer geld, daar wil ik van af. Ik heb op LOI de volgende cursus gevonden
Wft Hypothecair krediet
Kosten 4x68,50 en een examen van 130 euro.
Kan ik dan met dit diploma opzak mijn eigen zaakjes voortaan regelen, accepteert een bank dit?
(ik ben niet bang dat ik hiervoor zak)
Aanvullende reden is ook de volgende: mijn schoonouders hikken naar hun pensioen aan en hebben over de jaren een tiental producten afgesloten. Nu willen ze eea. laten uitbetalen blijkt dat vaak eea. pas te regelen is met hulp van een tussenpersoon die daar telkens weer wat voor vangt. Ik wil daar later niet meezitten.
Wft Hypothecair krediet
Kosten 4x68,50 en een examen van 130 euro.
Kan ik dan met dit diploma opzak mijn eigen zaakjes voortaan regelen, accepteert een bank dit?
(ik ben niet bang dat ik hiervoor zak)
Aanvullende reden is ook de volgende: mijn schoonouders hikken naar hun pensioen aan en hebben over de jaren een tiental producten afgesloten. Nu willen ze eea. laten uitbetalen blijkt dat vaak eea. pas te regelen is met hulp van een tussenpersoon die daar telkens weer wat voor vangt. Ik wil daar later niet meezitten.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.