Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

NAS aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

• spartanmaikk
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 09-08-2016
Hoi Tweakers,

Kunnen jullie mij de juiste richting insturen voor de aanschaf van een goede NAS?
Ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer, er is tegenwoordig zo veel te koop.

Wat ik graag zou willen met de NAS is het volgende:

- FTP server
- Download server (Torrent en NZB)
- Itunes server (als het ff kan met airplay)
- DNLA
- Printserver
- Cloud mogelijkheden
- Backup
- Minimaal 4 bays

dit zijn eigenlijk de belangrijkste dingen die ik zoek in een NAS, ik zou graag ook in 1080p willen streamen vanaf de NAS maar ik denk dat dit met mijn huidige budget van 400 / 500 euro (zonder schijven) niet gaat lukken.

Zijn er op het moment "best sellers" op de markt die een goede prijs kwaliteit verhouding hebben?

• Galukon
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 25-09 19:08
Kijk naar Synology of QNAP

http://tweakers.net/categ...p1lIwNTYwQkgZwSWMzpdraWgA

[Voor 79% gewijzigd door Galukon op 24-04-2015 11:16]

• spartanmaikk
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 09-08-2016

• Galukon
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 25-09 19:08
Je zou zelf kunnen kijken naar wat je wil, pas de prijs aan in de pricewatch en je hebt al iets minder keuze.

Deze kan alles wat je wilt: http://www.nascenter.nl/product/509395/synology-ds415.html

[Voor 31% gewijzigd door Galukon op 24-04-2015 11:22]

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:24

Bartske

Valar Morghulis

Ik zou sowieso voor Synology gaan, die maken echt topproducten en de ondersteuning is super. Mijn 5 jaar oude nas krijgt ook gewoon nog updates naar de nieuwste software.

pricewatch: Synology DiskStation DS415play
pricewatch: Synology DiskStation DS415+

Niks voor je?

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 05:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!).

Ik kan hem natuurlijk verplaatsen, maar er ontbreekt een hele hoop eigen inzet. Ga eerst eens op zoek naar de mogelijkheden. Leg deze naast elkaar. Kom je er dan niet uit, open dan een topic in Componenten Aankoopadvies waarbij je uitlegt waar je nog over twijfelt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True