Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickk93
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 22:26
Vorige week had ik een NFC simkaart voor mijn vader aangevraagd ivm Vodafone Smartpass. Nu had ik een gewone simkaart gekregen en heb ik in de winkel alsnog een NFC sim gehaald. So far so good zou je denken.

De oude simkaart was al gedeactiveerd, maar de nieuwe simkaart is tot op heden nog steeds niet geactiveerd. Al twee keer met de klantenservice gebeld, maar die zeggen niets te kunnen doen, er is een storing met het activeren van nieuwe simkaarten. (http://forum.vodafone.nl/...cmpid=100136?cmpid=100136)
Deze storing blijkt al sinds maandag te spelen en de informatie van Vodafone is summier.

Inmiddels kan mijn vader al twee dagen geen gebruik maken van zijn abonnement, terwijl anderen al vijf of zes dagen niet kunnen bellen en internetten. Het is natuurlijk van de zotten dat Vodafone op dit moment nog steeds simkaarten activeert.

Daarom een waarschuwing voor anderen om voorlopig even geen nieuwe simkaart te activeren. Knippen is een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 10:27

stx

Ik had exact hetzelfde, nieuw toestel (Z3 compact) besteld, nieuwe simkaart erbij gekregen.
Ze kregen deze echter niet geactiveerd en nadat een medewerker een fout had gemaakt, konden ze de nano-simkaart niet meer activeren en moest ik maar een nieuwe halen in de winkel. Zo gezegd zo gedaan, vervolgens kregen deze ook niet geactiveerd.

Al met al op de 13e dag heb ik m'n herroepingsrecht gebruikt en het zooitje teruggestuurd. Metname omdat ik zeer teleurgesteld was in de manier van communicatie. Dit was allemaal begin maart, het speelt dus blijkbaar nog steeds met die simkaarten, slechte zaak.

Vandaag krijg ik de rekening van april, rekenen ze toch het nieuwe toestel af, contractdatum is ook nog niet teruggezet. En een wachtrij van 40 minuten als je VF belt.

Ondanks het goede netwerk is de service op dit moment van zeer slechte kwaliteit in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickk93
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 22:26
Inmiddels is de simkaart, na het herstarten van het toestel, geactiveerd. Vodafone heeft aangegeven dat de storing is opgelost, maar dat er nog wel een wachtrij is voor het activeren van nieuwe simkaarten, die ze verwachten morgenochtend te hebben opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simson
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-02-2022
Het is weer niet mogelijk een nieuwe simkaart te activeren. Nieuw toestel, maar helaas niet mogelijk om mee te bellen. Vodafone geeft een hele ruime marge aan, van enkele dagen. Slechte reclame!!

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 11:16
Eergisteren ook een nieuwe sim kaart ontvangen. Hij is nog steeds niet te activeren. Vodafone blijft een erg ruime termijn hanteren. Inmiddels al 2 dagen geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 22:34

BramT

Rule #1

(Weet niet zeker of het nog gepast is hier te reageren...)

Ik zit al 2 weken zonder vodafone netwerk nadat m'n oude sim-kaart het had begeven en ik een nieuwe sim-kaart heb opgehaald. Deze krijgen ze maar niet geactiveerd. Ze houden vol dat het aan een misconfiguratie van mijn abonnement ligt, maar zo te horen/lezen ben ik niet de enige.
Een klacht van gisteren meldt zelfs dat het een brede storing is: http://www.klacht.nl/voda...nieuwe-klanten-aan-neemt/

Afgelopen vrijdag brak helemaal m'n klomp toen het (verder aardig & behulpzame) vrouwtje een case voor me zou aanmaken zodat ik het online kon volgen via "mijn vodafone". Geen enkele supportmedewerker (en ik heb er aardig wat gesproken afgelopen 2 weken) vond dat eerder nodig (of wist uberhaupt dat dat kon).

Netjes een mailtje met case-nummer ontvangen. Maar natuurlijk is er in "mijn vodafone" helemaal niks terug te vinden...

De onkunde bij deze partij is echt opzienbarend... Het is ernstige onkunde danwel onwil. En beide zijn niet acceptabel.

Ik heb ook Vodafone Thuis van deze jongens/meisjes, maar ik ga hier toch echt alles weghalen en kom er nooit meer terug.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Pagina: 1