Hoe kan ik Tweakers.net het beste helpen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexxon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-03 16:33
Goededag,

Zojuist heb ik Ad block Plus geinstalleerd, maar aangezien ik een vaste bezoeker ben van tweakers en de artikelen heel erg waardeer vroeg ik mij af waar tweakers.net het meeste baat bij heeft
Is het beter om een uitzondering aan te maken in ABP of juist een abonnement af te sluiten?

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan tweakers whitelisten.

Een abo is voor tweakers persoonlijk denk ik beter m.b.t. inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ligt aan je gebruik.
Als je tweakers heel weinig bezoekt, levert €15 abbonmentsgeld de site meer op.
Bezoek je tweakers.net frequent, dan leveren advertenties meer op.

Als je zeker wil weten dat je het maximale voor tweakers oplevert kun je ook een abbonmentje van €250 in het jaar nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

>> LA

Je moet gewoon doen wat je zelf prettig vindt. Uiteindelijk gaat het daar natuurlijk om. Toen Tweakers alleen nog een 15-euroabonnement had was het financieel gezien voor Tweakers beter als je als actieve bezoeker banners bekeek maar nu hangt dat dus zowel van je eigen gebruik af als van je beoogde abonnementsvorm. ;)

Fijn dat je hierover nadenkt, trouwens! :)

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 24-04-2015 10:50 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexxon
Ik had al zitten nadenken over een abonnement en de banners op Tweakers.net kunnen nog wel relevant zijn voor mij. Een combinatie is eigenlijk niet mogelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Vexxon op 24-04-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Vexxon schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:07:
Ik had al zitten nadenken over een abonnement en de banners op Tweakers.net kunnen nog wel relevant zijn voor mij. Een combinatie is eigenlijk niet mogelijk.
Je kan prima een abo nemen en alsnog de advertenties aan laten staan. Dat kan technisch prima. :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexxon
:) , technisch wel ja. Ik zou er ook niet eens een bezwaar tegen hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Vexxon op 24-04-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Sterker nog.. Als jij een banner-free abo neemt, dan zie je nog steeds ads... Je zal namelijk in je voorkeuren zelf een vinkje moeten zetten om ads te verbergen...

Dus je kan voor 15 euro een abo nemen, en gewoon nog ads zien..

Dat is al zolang er abo's zijn ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:22

crisp

Devver

Pixelated

Dat vinkje wordt automatisch gezet als je abonnement ingaat hoor ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat is dan nieuw, gezien ik daar ooit de nodige topics over heb gezien....

Tijd dat ik eens de mails ga krijgen met al die irritaties :P

Uhh.... ik bedoel: iteraties

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:51

Fiber

Beaches are for storming.

crisp schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:03:
Dat vinkje wordt automatisch gezet als je abonnement ingaat hoor ;)
Maar het staat je natuurlijk vrij om dat vinkje weer weg te halen...

Wat mij nog het meest verbaasde is dat het echt direct werkt na een iDeal overboeking. Echt binnen een seconde of zo... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Laatst online: 03-09 19:42

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:48:
Als je tweakers heel weinig bezoekt, levert €15 abbonmentsgeld de site meer op.
Bezoek je tweakers.net frequent, dan leveren advertenties meer op.
Geen idee of een soortgelijk voorstel al eens gedaan is, ik kon het in ieder geval niet vinden.

Waarom is er niet een donatie optie voor € 5 per jaar (of een bedrag naar eigen inzicht)? Geen abo, geen kijk-mij-eens-tof-betalen label bij je username, geen bannervrij, gewoon 'ajb Tweakers, jullie zijn tof bezig'.

Ik zit op een gedeelde internetverbinding waarbij alle bekende advertentie url's / ip's geblokkeerd worden, maar ik vind € 15 per jaar teveel geld. Bovendien heb ik nu al geen advertenties dus biedt dat abo me ook geen meerwaarde. Tegelijkertijd vergaart Tweakers nu geen enkele advertentieinkomsten bij mijn sitebezoek.

Dan zal die € 5 misschien niet genoeg zijn om de potentieel misgelopen advertentieinkomsten te compenseren (vandaar ook de benaming donatie, het is geen el-cheapo bannervrij abo), maar het is nog altijd € 5 meer dan ze nu krijgen.

Gedachten?

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je hebt nu al geen advertenties? Neem je bij de supermarkt ook elke dag gratis een brood mee om vervolgens te vragen hoe je een paar euro per jaar kan "doneren" omdat je het zo goed voor hebt met het bedrijf? ;)

5 euro is onderhand niks. Er gaat een x bedrag naar de betaalprovider, je hebt extra kosten aan de extra service die erbij komt kijken, enz. Als er daarvan 2,50 overblijft is het veel. Bovendien is geld vragen zonder er iets voor terug te geven IMO niet netjes voor een commercieel bedrijf.

Als 5 euro te veel is zou je gewoon banners moeten laten tonen. Wil je dat niet, dan zijn er abonnementen zat en 15 euro per jaar is slechts 1,25 per maand. Voor mensen waarvoor dát zelfs te veel is gaat een donatie-optie ook niet veel uithalen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Laatst online: 03-09 19:42

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

NMe schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:11:
Je hebt nu al geen advertenties? Neem je bij de supermarkt ook elke dag gratis een brood mee om vervolgens te vragen hoe je een paar euro per jaar kan "doneren" omdat je het zo goed voor hebt met het bedrijf? ;)
Ach daar is 'ie weer, de aloude 'you wouldn't download a car' :') Fijn zo'n constructieve insteek!
5 euro is onderhand niks. Er gaat een x bedrag naar de betaalprovider, je hebt extra kosten aan de extra service die erbij komt kijken, enz. Als er daarvan 2,50 overblijft is het veel.
Dat is een keuze. Betaalprovider heb je niet nodig, je geeft mensen gewoon de mogelijkheid om geld over te maken naar een (desnoods privé) bankrekening / paypal / bitcoin wallet / whatever en een keer per kwartaal spendeert een medewerker 5 minuten aan inloggen en overboeken.
Bovendien is geld vragen zonder er iets voor terug te geven IMO niet netjes voor een commercieel bedrijf.
Er hoeft ook niet om gevraagd te worden, ik suggereer om mensen die optie te geven.
Als 5 euro te veel is zou je gewoon banners moeten laten tonen. Wil je dat niet, dan zijn er abonnementen zat en 15 euro per jaar is slechts 1,25 per maand. Voor mensen waarvoor dát zelfs te veel is gaat een donatie-optie ook niet veel uithalen.
€ 15 per jaar = € 1,25 per maand = € 0,29 per week = ... ehm wat is je punt nu eigenlijk? Je klinkt een beetje als die wervers in de stad; "wordt donateur, kost je maar één biertje minder per week!".

Zoals ik al zei, ik zit op een gedeelde internetverbinding waar van alles geblokkeerd wordt. Ik heb daar geen controle over, dus ook niet de optie om tweakers te whitelisten.
En € 15 per jaar, ja ik ben zo een mens "waarvoor dát zelfs te veel is". Geen idee waar je de conclusie vandaan haalt dat een mogelijkheid tot donatie dan niet gaat werken, terwijl ik degene ben die het aandraagt.

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dan NMe je verkeerd begrepen heeft. Uiteraard zijn er situaties waar je geen controle over hebt. Dat neemt ook niemand je kwalijk.

Je zou wellicht zelf een bedrag over kunnen maken, maar op zich is het al fijn dat je er over nadenkt en Tweakers een warm hart toedraagt. Andersom, als je niet breed in het geld zit terwijl je zelf de keuze niet kan maken voor ads, investeer het geld dan in jezelf. Verandert je situatie, sluit je dan een keer een abo af. Zoals gezegd is het al gewaardeerd dat je bekijkt wat je kan doen terwijl je al niet veel te besteden hebt.
Pagina: 1