Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2013 - snelle stijl verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:12
Goedenavond medeTweakers,

Gisteravond ben ik tegen een vreemd probleem aangelopen: na het aanmaken van een snelle stijl zag ik geen mogelijkheid om deze te verwijderen. Zoals onderstaand heb ik geprobeerd 'Bob's Stijl' te verwijderen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nxtwyYZ.png

Bij het opstellen van een nieuwe mail komt hij echter terug. Hoogstwaarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar wat?

YouTube

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Uffeltje schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:15:
Zoals onderstaand heb ik geprobeerd 'Bob's Stijl' te verwijderen.

[afbeelding]

Bij het opstellen van een nieuwe mail komt hij echter terug. Hoogstwaarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar wat?
Klik hier voor de link. Dit is van toepassing op Office 2007. Maar ik denk dat het hetzelfde werkt bij 2013.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:12
Die had ik ook gevonden inderdaad. Het probleem is dat dat alleen voor het huidige document geldt. :-(

Inmiddels heb ik wel de oplossing gevonden. Bij het venster waar je stijlen kan importeren kan je ook stijlen definitief verwijderen.

Die optie zit alleen erg diep in de opties verstopt. Office is vervelend als je wat verder wilt dan standaard heb ik inmiddels gemerkt. :P

Topic kan in ieder geval weer op slot. :)

YouTube