ZUIG!

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 15:20
Wie kan mij helpen met overclocken van mijn AMD K6-2 400 mhz???? mamatafel: Asus P5A en ALi chipset... plz wie kan mij hlpen mijn moer heeft mijn boekjes weggeknikkerd van dit eerste systeempie van mij :((((.
Ik draai win ME.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

F.A.Q.
U.T.F.S.
(of probeer het bij overclocken en casemodden)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 21:21 schreef SuperSucker het volgende:
Wie kan mij helpen met overclocken van mijn AMD K6-2 400 mhz???? mamatafel: Asus P5A en ALi chipset... plz wie kan mij hlpen mijn moer heeft mijn boekjes weggeknikkerd van dit eerste systeempie van mij :((((.
Ik draai win ME.
Begin es met net als ik 2 tot 4 dagen op internet te zoeken naar sites. Voordat je vragen stelt. En als je ze stelt graag beetje preciezer. En meer sysspecs.

www.overclockers.com

http://www.pcstats.com/links.cfm

<edit> En post je vraag op de juiste plaats, en dan nog even de goede faq lezen :Z FAQ: overklokken voor beginners</edit>

En waarschijnlijk loop ik nu voor niets te typen want ik vermoed dat hier wel een.....

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Zorg de volgende keer ook voor een passende titel... Ik vind ZUIG een redelijk afwijkende titel voor een vraag over hoe je een K6-2 400 moet overclocken...

En zoals al eerder gezegd:
• Post de topic op de goede plaats... HIER dus...
• Lees eerst: FAQ: overklokken voor beginners

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 19:01

Kvn

Jezus dat overclock je toch niet :P

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Why not??? Heb ik toen ook wel gedaan met mijn k6-2 500... niet dat het echt lukte :P
Ik kreeg m alleen stabiel op: jaja... 550 MHz... :P met een core voltage van 2,4V :)

Toch is een Duron een stuk makkelijker te overclocken... >:)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:23
crosspost

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

hmm omdat ie het dubbel geopend heeft, dan maar 2x mijn reactie dan maar.

handleiding is te downloaden op asus.com
je hebt SD-ram erin zitten? Kijk ook of je ook de mogelijkheid hebt om de systembus op 112 oid te zetten (dat is het maximale op dat bord dacht ik). Dan kom je uiteindelijk uit op rond de 450mhz. (4x112)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[topic=163315]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.