Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 23:21
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
goedkope smartphone die goed werkt

Wat is je budget?
niet veel hoger dan 150 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te whatsappen, te internetten, games spelen. dagelijkse bezigheden. ik heb op dit moment een oude huawei ascend g510 en dit apperaat is niet goed genoeg meer om mijn dagelijkse bezigheden te doen. ik wil een telefoon met android (het liefst 4.4 of nieuwer) omdat ik gewend ben aan android en dat een heel fijn operatiesysteem vindt. graag heb ik ook 2 gb ram en 16 gb rom omdat ik veel apps wil downloaden en wil niet dat mijn telefoon slomer wordt. ik weet dat als ik dit wil ik al op het randje van mijn prijs zit, maar ik weet dat het kan, dus dan is het moeilijk om mindere dingen te zien, maar ik sta open om ook iets mindere apparaten te bekijkenl. ook heb ik graag een scherm van minstens 4.5 inch, omdat ik goed wil kunnen zien wat er gebeurd op mijn scherm. ik heb niet een hoog budget, maar wil wel een goeie telefoon wat moeilijk kan zijn voor deze prijs

Wat heb je zelf al gevonden?
ik had zelf ogen op de elephone p6000, omdat die voor een erg mooie prijs zeer goeie specs heeft (o.a. 2gb ram geheugen, 16 gb opslag ruimte, hd 5 inch scherm etc.) en is maar 140 euro op de officiele site en je kan hem nog iets goedkoper krijgen
http://www.geekbuying.com...P-IPS---White-338224.html
http://www.elephone.cc/elephone-p6000.html

Welke vragen heb je hier nog over?
ik heb ook de optie om de oude telefoon van mijn broer (sony xperia z) te maken voor 120 euro en dan heb ik ook een erg goed ding, maar ik weet niet hoe lang deze dan nog mee gaat. deze account is trouwens van mijn broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:01
Ik zou dan de Z overwegen, lees dat er zelfs Android 5 nog voor uitkomt, dus als je hem repareert en er gelijk een nieuwe batterij in stopt (huidige is 2 jaar oud gok ik, nieuwe kost 10 Euro), kun je er weer 2 of 3 jaar tegen aan, en als voormalig top toestel is het kwalitatief ook stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
het is waar dat android 5 op de z komt, maar android 5 komt ook op de elephone, en nieuw lijkt me veiliger dan oud, maar ik denk er nog even goed over na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:20
Moto G als je een nieuwe koopt. Iets boven budget, maar imho de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik raad je aan voor een degelijk chinees merk te gaan zoals xiaomi, zte of meizu.

Kijk eens naar de:
- Xiaomi redmi 2
- Meizu mx3
- Zte z5s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zoals hierboven met de Redmi 2. Bang-for-buck en zeer fijne software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb zelf een Huawei G620 gekocht, dualsim, quadcore, goedkoop en gewoon in Nederland te krijgen met garantie. Bevalt goed, alleen de camera van de Lenovo die ik hier voor had was beter (minder ruis), volgens mij heeft hij 2GB ram en 2GB opslag (dus geen 16, heb er een 16GB sdkaartje inzitten)

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 24-04-2015 19:42 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pricewatch: Motorola Moto E 4G/LTE (2de gen.) Zwart Blijft ook Android updates ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
weet iemand waar ik de 2 gb ram versie van de xiaomi redmi 2 zo goedkoop mogelijk kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Check kimovil.com, GeekBuying zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
Wat is jullie mening over de Mlais M52 red Note? Het lijkt mij een goed ding voor een heel mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
mavamal schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:20:
Wat is jullie mening over de Mlais M52 red Note? Het lijkt mij een goed ding voor een heel mooie prijs!
[Mlais M52] Ervaringen en Discussie

tweakers.net/product/428429/mlais-m52/reviews/

Ik ben er heel erg blij mee
Pagina: 1