Hulp bij draadloos systeem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Sannen
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-05-2021
Beste,

Ik ben momenteel aan het kijken om wat speakers voor mijn pc aan te schaffen. Opzich is dit geen goot probleem, de keuze hiervoor is groot zat.
Nu wil ik ook een nieuwe headset, maar dan niet zo'n ding dat over mijn haren zit. Hetgeen dat ik hiervoor heb gevonden is het gebruiken van een bluetooth headset zoals die ook bij mobiele telefoons gebruikt wordt.
Nu is mijn vraag hoe ik deze aan mijn computer zou kunnen verbinden omdat mijn desktop momenteel geen bluetooth verbinding heeft. Ik heb zelf ook al gekeken en zag dat er een soort bluetooth USB stickjes zijn, is dit voldoende om dit apparaat aan mijn computer te verbinden?
Daarnaast heb ik nog de vraag of het mogelijk is met een simpel apparaatje (van slechts tientjes) snel te switchen tussen een headset en luidsprekers die dus met een kabel verbonden zijn aan mijn computer.

#ProductPrijsSubtotaal
1Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter€ 11,70€ 11,70
1Jabra Classic Bluetooth Headset (black)€ 22,32€ 22,32
1Edifier M3200€ 59,51€ 59,51
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 93,53

Ik heb mijn wensenlijst toegevoegd om een beeld te geven aan welke producten ik op dit moment zit te denken. Zoals te zien is zijn dit niet de meest dure producten, ik ben een student en heb dan ook geen oneindig budget.
Ook ben ik best wel een digibeet op het gebied van dit onderwerp, vragen die de diepte in gaan zal ik dan ook niet super goed kunnen beantwoorden.

Hopelijk heeft u het antwoord op deze vragen. Alvast bedankt voor uw bijdrage.

Met vriendelijke groeten,

Stijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool