Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[FP] gemodde reacties na later gepostte ongemodde reacties?

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter

Waarom belandt mijn post, die op +1 is gemodereerd en eerder is gepost dan de twee andere posts, toch nog onder die twee andere?

Ik vermoed dat die -1 reactie op mijn post daar afbreuk aan doet, maar eigenlijk vind ik dat een beetje raar. Op die manier zou je dus threads omlaag kunnen werken door gewoon heel veel slechte posts te maken.

Misschien moeten -1 posts niet negatief meetellen voor hun parent?

Call me cocky, but if there's an alien out there I can't kill I haven't met him and killed him yet. But I can't go in alone. That's why I'm ordering every available ship to report for duty. Anyone else should secure a weapon and fire wildly into the air.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True