Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mad Max gameplay trailer

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views

• NC83
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:37

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 14:32

FloydRaalte

Diablo 3: Floyd#1443

Gave gameplay trailer! Ik had bij de eerste trailer een beetje een meh-gevoel aangezien er geen gameplay in te zien was. Puur cinematics. Nu ben ik wel redelijk genezen! Hij komt naar mijn inziens ook voor PC uit. Doet me overigens denken aan Rage:

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• NC83
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:37
Yup, PC, PS4 en Xbox One

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:08

BM

Moderator Spielerij
Tenzij je van plan was hier een algemeen Mad Max topic van te maken is dit niet echt een los topic waard :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True